Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 580 ggr
aggeelin
8/11/17, 7:59 AM

Godmorgon fredag 11 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Vilken strålande dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
8/11/17, 8:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Idag ska det bli en riktig soldag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
8/11/17, 8:52 AM
#2

Fina bilder Agge🙂

Här är mulet och klibbigt ute. Det är 17 grader

Efter en jobbig natt igen så har jag nu pratat med min neurolog och jag har blivit sjukskriven i 3 veckor. Jag ska prova ytterligare medicin utöver plåster som jag haft några veckor.

Usch idag känner jag det hopplöst men det brukar inte vara så länge för mig.

iFokus är ett härligt andningshål i alla fall🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
8/11/17, 9:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#3

Mårning. Fredag. 2 veckor ledig flög förbi. Lite mulet ute nu men vädergudarna spår solsken. Åker till Gbg om en en stund. Har några krukor på balkongen och jag har väntat hela sommaren på mina Luktärtor. Sådde dem förvisso lite sent ( 1 Juni) men guuuud så sega dom är. Men idag såg jag att det finns blommor på gång. Luktärtor är ett måste - doftar ljuvligt. Numera finns ju även dvärg-luktärt som bara blir 20-30 cm höga - mer lätthanterliga och superfina i hängkrukor.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
8/11/17, 9:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#2 hoppas att det blir bättre Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
8/11/17, 9:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Själv tar jag mig en extra "halvledig" dag idag och då ärr det tur att det är så fint väder! Jag har fått problem med en tand och har fått ren akuttid hos tandläkaren kl 10 hos en klinik bara två km bort. Jag har varit till jobbet och hämtat min dator - jag har jobb som måste göras. Eventuellt, beroende på hur munnen mår ska jag åka på en jobblunch. Annars tänket jag ta det lugnt idag då jag inte sov så mycket i natt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
8/11/17, 9:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Du kan aldrig gissa vad som fick värken att avta så jag kunde somna några timmar … Jag var upp kring kl 5 för att jag inte kunde sova. Hittade då en salva "nypozin" som lindrar ledvärk på ett bra sätt. Jag tänkte att det kan inte skada och smorde lite på käken sen somnade jag. Nu är jag bättre smärtlindrad än av värktabletter. Märkligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
8/11/17, 9:24 AM
#7

#5 Aj då. Tandvärk är så jobbigt. Hoppas att det är något mindre problem med tanden.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/11/17, 9:25 AM
#8

#3 Tack för tipset med låga luktärtor.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Åsa S
8/11/17, 10:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Japp jättefint väder passar på att klippa gräsmattan här i sommarstugan (väntar på att batteri 3 ska laddas just nu) + tvättar min man är hemma för att fixa lite men kommer tillbaka i eftermiddag.  Det är sista dagarna på semestern och det ska ju bli jättefint idag och kanske något sämre lörd-sön. Så jag passar på att göra lite nytta så här på förmiddagen så kan jag bara slappa och njuta i solen senare under dagen.

JMW
8/11/17, 1:46 PM
#10

God middag! Puh…idag var det svettigt att jobba. Hemma nu. Bytte om direkt till shorts och linne, det är ju närmare 25 grader ute så lättklädd gäller nu.

Härliga bilder i tråden, massa vackra blommor. Bolltisteln är ju härlig. Jag har också såna och älskar färgen de har. 

Nu ska jag ut och bara njuta detta underbara väder!

aggeelin
8/11/17, 2:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Här har vi 23 grader i skuggan och en alldeles underbar sommardag! Jag sitter hemma och jobbar och njuter av dagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
8/11/17, 6:55 PM
#12

Här har också varit solsken och fint men nu börjar det mulna på. Jag har haft tvättstuga och dubbelt med tvätt eftersom jag inte orkade tvätta för 14 dagar sedan. Jag är helt slut och orkar knappt röra mig men måste försöka komma på något lätt att laga till, kan inte bara leva på brödgåsar!😉
Väntar på att klockan skall bli 21, så "Ett fall för Vera" börjar på tv. Efter det kan jag fundera på att lägga mig för natten. Just nu gäspar jag så tårarna rinner!😴

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
8/11/17, 7:13 PM
#13

#12 Vera följer vi också. Jag gillar den skarpt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: