Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 569 ggr
aggeelin
2017-08-10 08:29

Godmorgon torsdag 10 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här hos mig har det då inte varit många regnvädersdagar men idag är det en. Det behövs verkligen regn här men regnvädersdagar är så tråkiga!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2017-08-10 08:30
#1

Godmorgon Agge och alla som vaknar.

Vi har grått väder och det har regnat lätt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2017-08-10 08:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det viktiga morgonkaffet. Såhär efter semestern smakar det egna kaffet mycket gott efter att ha smakat kaffet på jobbet igår.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
2017-08-10 08:42
#3

God morgon!

Varit lite grått här men nu tittar solen fram och tempen uppe i 18 grader. Jag blev väckt av Elsa som låg och småmuttrade. Ett och annat kort skall också. Blev tvungen att gå upp. Kommer ut i den övre hallen i där i fönstret satt en förskräckt liten fågel. Jag kunde inte avgöra vilken sort men det var nog en årsunge. Lyckade få ut den genom fönstret. Den stora frågan är nu hur den kom in? Kan den ha flugit in igår genom den öppna dörren och varit i huset hela natten? Mysko…

Mooniq
2017-08-10 08:48
#4

Mårning. Lite grå himmel men vädergudarna lovar solsken framåt dagen. I morse körde jag min moster till tåget -roligt när hon kommer o hälsar på men det finns ändå en känsla av frihet när hon åker 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[PeterTM]
2017-08-10 11:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God förmiddag 🙂

Här råder i första hand bläåst, blåst, blåst, sedan är det växlande molnighet med ömsom sol ömsom mulet och något enstaka litet moln som släpper nåt vått i 30 sekunder. Temperatur strax över 20-strecket.

Jag sov länge idag och har än så länge inte hunnit göra något annat än ätit frukost och fixat några telefonärenden. Har ett par till att ordna med, sedan ska jag mata slingersvansar och hoppas att det blir väder på eftermiddagen att vara ute och slöjda. Annars får jag jobba inne med remmen som saknas på mitt nylaskade hölster till pickadollen.

Maria
2017-08-10 11:45
#6

#5 Så snyggt🙂 Vilket handarbete.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[PeterTM]
2017-08-10 12:59
#7

#6 Tack. 🙂 Dock är det är inte klart ännu, det ska sitta en rem tvärs hela konstruktionen med syfte att dels hålla ihop bakstycket med framstycket och dels förhindra att puffran sjunker djupare i hölstret med tiden.

Tarotstollan
2017-08-10 22:40
#8

Jättefint!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: