Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 787 ggr
Maria
2017-07-01 08:11

Godmorgon lördag 1 juli

Tänk att det redan är juli. Var tog juni vägen?

Idag skiner solen och det ser ut som det har mojnat en aning och det är hela 23 grader i skrivande stund.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2017-07-01 08:31
#1

Godmorgon! Oj! :) Är det så varmt så måste jag gå upp och öppna vädringen i uterummet!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
2017-07-01 09:10
#2

God morgon. Blev sovmorgon idag. Mulet och 13 grader. Regnet igår gav 30 mm så nu tycker jag att det räcker ett tag. En ensam dag hemma. Maken är iväg hela dagen och jobbar på Midnattssolsrallyt. Lite egentid.

Maria
2017-07-01 12:30
#3

Idag är första gången på mycket länge som jag inte har huvudvärk.

Jag märkte att det var något konstigt igår kväll när jag la mig. Det kändes konstigt på något viss innan jag fattade att jag faktiskt inte hade ont.😃

Vi har letat badbalja för vuxna och kört runt på olika ställen och det enda stället jag vet som har baljorna har helgstängt i juli. Typiskt, så vi får vänta tills på måndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2017-07-01 16:30
#4

Tog den här bilden på midsommarafton i Forsvik och kom att tänka på Narnia.

Lite långsökt kanske…😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2017-07-01 20:40
#5

#4. Kan inte se någon bild.

Har varit på första dagen av hundutställningen, soligt, varmt och bara lite vind. Hoppas det blir lika dant i morgon men det ser ut att bli lite kyligare.
På väg ut från planen hörs den huvudansvarige för utställningen ropa till alla funktionärer att samlas runt honom. Det jag hör är att det smält 2 gånger i Borås och ingen vet om det är planerat eller olyckor!😮
Ett socialkontor har fått skador på fönster och en mataffär i centrum brinner. Det spekuleras om att någon tömt ut brännbart vätska och tänt på inne i affären. Den är väl total förstörd nu skulle jag tro, om inte så väldigt rökskadad. Bilderna och filmen jag sett, visar väldiga svarta rökmoln. Hotellet bakom har också evakuerats.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
2017-07-01 20:53
#6

Konstigt. Jag ser bilden både på mobil och dator.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
2017-07-01 22:46
#7

Ser ingen bild jag heller.

Maria
2017-07-02 07:19
#8

Knepigt🤔

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2017-07-02 08:54
#9

#3 å så skönt att slippa huvudvärk! Hoppas på många fler dagar!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2017-07-02 09:35
#10

#8       Jag ser inte heller någon bild 🤪

HH 🙂

Maria
2017-07-02 09:42
#11

Konstigt. Jag la in bilden via datorn men får nog hålla mig till mobilen i fortsättningen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[[eskils_]]
2017-07-02 14:14
#12

Ingen bild här heller, bara ett litet kryss.

Tjeja
2017-08-08 04:44
#13

Ingen bild för mig heller på varken dstor eller telefon. Kanske har du bilden på någon sida som kräver inloggning?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: