Annons:
Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 466 ggr
Maria
6/27/17, 9:49 AM

Mat ni gillar

Eftersom vi har en tråd om mat vi ogillar så kan vi här skriva om vad vi gillar allra mest.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Honestyisdead
6/27/17, 9:54 AM
#1

Skaldjur och husmanskost.

Maria
6/27/17, 9:55 AM
#2

Det finns väldigt mycket god mat och ska jag välja min absoluta favorit som jag alla gånger skulle välja som "sista måltid" så är det färska ostron😛

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
6/27/17, 9:55 AM
#3

Lasange
Räkor
Sambons bröllopskyckling

Är bland favoriterna :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JMW
6/27/17, 12:18 PM
#4

Det är ju enklare att skriva vad man inte gillar. Kan faktiskt inte komma på vad jag gillar allra mest. Det är så mycket jag gillar allra mest. 😂

Maria
6/27/17, 12:25 PM
#5

Jag skulle lätt kunna skippa kött och leva på fisk och skaldjur.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

citytjejen
6/27/17, 7:06 PM
#6

Kött är högst upp på listan över mat jag tycker om. Helst rött kött, rare 👍 Älskar även pastarätter, sushi, matiga sallader, pad thai, lax, ostar och charkisar, tapas. Bland annat 😃

/Christina

Annons:
Tarotstollan
6/27/17, 11:40 PM
#7

Hemlagat potatismos är nog det som kommer överst.
Kålpudding, kåldolmar, potatisrätter överlag, grönsaker, sallad  mm

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
6/28/17, 5:47 AM
#8

Nu på sommaren gillar jag grillad mat, , ska testa och grilla lax en kväll, det tycker jag om. Fiskgratäng är mums!! 

Säger som #5 Ibland skulle jag kunna skippa köttet , bara leva på fisk och grönsaks gratänger, Man får inte n lika stor mättnadskänsla av fisk , , magen mår oxå bättre! 

Idag ska jag tillaga fisk gratäng på jobbet ( dagiset ) där jag jobbar extra nu.

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: