Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 706 ggr
aggeelin
2017-06-24 03:49

Godmorgon midsommardagen 24 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon1 Hopas nu på en riktigt fin dag. Än så länge hänger regnet i luften och molnen släpar över marken men hoppet om en fin dag finns!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2017-06-24 03:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det blåser också - God fart på vindsnurrorna!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2017-06-24 03:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vi har varit ute på utflykt sen vid 12-tiden igår. Återkommer med några bilder

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2017-06-24 08:03
#3

Mårning. Molnig himmel med blåa stråk. Inget regn men svalt och lite blåsigt ute. Gårdagen var ett totalt pit-stop i soffan med film och lite god mat - hemmagjorda hamburgare utan bröd och senare lite ostar - totalt tvärtemot resten av riket 😃

Hittade hamburgerfickor i papper vid brödhyllan på Ica och köpte ett par paket. Istället för bröd lägger jag några salladsblad och bygger sen med dressing o grönsaker och hemmagjorda rejäla pannbiffar. Supergott.

Ha en lugn o skön lördag - och för er som är på västkusten så är det cruising i Lysekil idag och det brukar vara smäck fullt av folk - riktigt kul faktist och många fina bilar och mc att se.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[PeterTM]
2017-06-24 12:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God eftermiddag 🙂

Här är också mulet oh det har regnat sedan igår kväll genom hela natten. Uppehåll just nu, varma vindar, 18 grader. Jag väcktes av hungriga katter vid nioblecket och nu kör de "snobbatitt" över hela huset. 

Funderar på att ta ut bandslipen och jobba lite på mitt knivprojekt trots regntunga moln, jag har ju fått upp partytältet över arbetsbordet. Så länge regnet kommer uppifrån och inte från sidan, funkar det ju.

aggeelin
2017-06-24 13:15
#5

Smart Peter! Du Kahn ha ett knivsliparparty idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2017-06-24 13:59
#6

God eftermiddag.

Vi har firat midsommar i Forsvik vid Göta kanal där min bror och svägerska bor. Sååå mycket god mat och trevliga människor men nu är vi hemma igen och det är också härligt😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Tarotstollan
2017-06-24 20:49
#7

Har varit hos mamma idag med en bukett vilda blommor"ta vad man hittar på vägen dit".
Jag åt färska Potatis för första gången och köttbullar, medan mamma åt sill, till efterrätt blev det jordgubbar med socker.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[PeterTM]
2017-06-24 23:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God kväll 🙂

Idag har jag ätit något av det godaste jag vet till efterrätt, kalvdans 😃

Vid 22-tiden var jag ut och fotade efter solnedgången igen. Det är så fantastiska färger på kvällshimlen i nordväst.

aggeelin
2017-06-25 00:03
#9

Kalvdans är gott! Längesen sist jag åt det. Vacker bild Peter! Ja det är så vackert med solnedgång. Jag har svårt att lägga mig när det är den ljusa tiden på året.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: