Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 426 ggr
Maria
6/21/17, 6:45 AM

Godmorgon onsdag 21 juni

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg.

Igår kväll ringde veterinären angående Moritz och det var som befarat njurarna som är dåliga. Vi ska börja med "njurfoder" redan idag och så ska vi höras av efter midsommar för att bestämma om djupare utredning och medicinering.

Själv ska jag iväg nu klockan nio till en ortoped och jag hoppas innerligt att det går att göra något åt mina kotor som tydligen krånglar.

Ha en fin onsdag🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[PeterTM]
6/21/17, 7:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon 🙂

Dialysen alldeles strax. Soligt, blåsigt och lite kyligt, 10 grader nu. Måste lägga upp en bild till från igår kväll, en rhododendronblomma.

aggeelin
6/21/17, 8:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon! Här blåser det ordentligt! #0 det väl bra Maria att det var något som förhoppningsvis går att behandla. Lycka till hos ortopeden. #1 å så vacker blomma Peter!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Janssonlisa]
6/21/17, 8:26 AM
#3

Godmorgon!

Ja…vilken morgon… Gick upp kl 6 för att äta frukost, gå ut med hunden, lämna honom hos dagmatte och sedan åka till jobbet. Väl där bläddrar jag bland allas scheman för att hitta mitt eget men när jag gått igenom högen 5-6 gånger utan att hitta mitt ringer jag gruppledaren. Det visade sig att jag tagit fel på dagarna… ledig idag och jobbar imorgon!! 🤪 Ni kan tro att dagmatte blev förvånad när jag kom o hämtade hunden 😂

Önskar er  en något mindre virrig dag!

Maria
6/21/17, 10:33 AM
#4

Usch, nu är jag så besviken.

Ortopeden skickar tillbaka mig till neurologen. Jag har visserligen förändringar i kota C3+C5 men tveksamt om en operation kan eliminera min värk med tanke på min historik också,

Inte för att man önskar sig en operation men det hade varit så skönt om problemet visat sig vara "mekaniskt"

Jaja, det är som det är.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
6/21/17, 11:14 AM
#5

Nej så krångligt Maria! Litar du helt på att bedömningen är korrekt?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/21/17, 11:16 AM
#6

Ja det får jag nog göra. Är han tveksam på att operera så är det med all säkerhet ett korrekt beslut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: