Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 709 ggr
Maria
6/16/17, 6:07 AM

Godmorgon fredag 16 juni

Godmorgon på er från ett Göteborg i hällregn och 16 grader.

Det känns som om det har regnat hela natten. Det har i alla fall regnat varje gång jag varit uppe. 

Hoppas ni får en fin fredag.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[PeterTM]
6/16/17, 6:25 AM
#1

God morgon 🙂

Strax iväg till dialysen. Vi har mulet, det ska bli regn idag enligt SMHI. Huset fullt när jag kommer hem, två kusiner, svägerska och svärfar kommer på besök över helgen. Sedan ska äldsta kusinen (13) stanna över veckan. Vår dotter ska ta med henne till sin ridskola på daglägervecka.

Mooniq
6/16/17, 7:17 AM
#2

Mårning.  Grått regnväder i Munkedal oxå. Ledig långhelg så idag ska jag nog småpyssla hemma och sen se om nån i bekantskapskretsen är fikasugen. Har en kompis som just köpt en liten stuga så chansen finns nog att man kan få hjälpa till o greja lite där. Ha en bra dag allesammans. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
6/16/17, 7:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Här är mulet idag men i uterummet är det skapligt varmt och skönt. Tomaterna växer så det knakar men det tar tid för en tomat att mogna. Tomaterna på bilden ska bli orange. #1,2 mycket på gång idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
6/16/17, 8:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

MinkompisCharlie och jag njuter av morgonen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
6/16/17, 2:55 PM
#5

Här har varit mulet hela dagen och det lär nog snart börja regna med tanke på hur grått det är.
Har tvättstugan idag och det är dubbelt så mycket tvätt, eftersom jag var dålig sist när jag skulle tvätta och inte kunde göra det då.
Dessutom har jag varit ute i 2 fullastade vändor med burkar, kartonger och tidningar till återvinningen, som de flyttat dubbelt så långt bort numera men nu i en byggnad med tak och lås till dörrarna.👍
Det gjordes för att ungarna inte lät bli att riva ut kartonger och skräp på gården för att bygga kojor, det hade väl varit ok om de plockat bort det efter sig när de hade lekt klart men det gjorde de ju aldrig!😡

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mooniq
6/16/17, 5:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#6

Fick ett par ampelväxter för ett par veckor sen, och idag hittade jag två enkla ampelkrokar att skruva upp på väggen. Min lägenhet har två balkonger, en på solsidan och en på skuggsidan. Fuchsia har aldrig varit nån favorit men denna blommar som tusan och är jättefin. Luktärter och blomman för dagen är på gång i lådan. Solsidan har fått en liten färghörna. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Maria
6/16/17, 5:57 PM
#7

#6 Så fint du har det.

Fuchsia tycker jag är så vackra. Det finns så många variationer.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: