Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 420 ggr
Maria
2017-05-24 06:05

Godmorgon onsdag 24 maj

Godmorgon på er från ett Göteborg med hällregn. Det regnar riktigt tungt och så är det 11 grader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Tarotstollan
2017-05-24 06:18
#1

Här skiner solen och just nu + 8,5. ☀️
Det är lovat svalare väder idag, så jag funderar på att gå ner till centrum och titta in på Panduro och se om jag kan hitta något kul att köpa.
Skall först sova några timmar, det är väl bäst antar jag,  så jag inte lullar ner till stadens centrum i sömnen!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[PeterTM]
2017-05-24 06:19
#2

God morgon 🙂

Här är soligt men kallt, plus 3. Nu ska jag till dialysen 🙂

aggeelin
2017-05-24 07:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ännu en solig morgon! Men här skulle det behöva regna, det är så torrt för det som växer. Just nu hör jag lärkan som drillar i skyn!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
2017-05-24 08:05
#4

Godmorgon! Strålande sol från klarblå himmel och 15 grader just nu. Suttit ute i solen med mitt morgonkaffe och lyssnat på fåglarna. Livskvalitet!

Fransu
2017-05-24 12:29
#5

God förmiddag till alla!

#0 Jag bor i Lerum och såg hotfulla mörka moln på morgonpromenaden men vi har inte fått en droppe regn här idag. Hörde på radion också att det regnat ordentligt i Göteborg.

Nu har jag jobbat mina timmar och har långhelg framför mig. Så skönt! 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: