Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 468 ggr
aggeelin
3/30/17, 8:12 AM

Godmorgon torsdag 30 mars

Godmorgon! Solen strålar därute! Det ser ut att bli en fin dag. Svårt att hinna se det på jobbet men det gäller att njuta på vägen dit och hem! ÖNSKAR er alla en riktigt fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
[PeterTM]
3/30/17, 8:29 AM
#1

God morgon 🙂

Solig men kall morgon, minus 6 grader kl 07.00. Skjutsat dotra till busshållplatsen. Inga planer för dagen, men det är nog bara att gå ut, vrida sig ett helt varv, så ser man vad som behöver göras 😃

Maria
3/30/17, 8:47 AM
#2

Godmorgon på er.

Här är grått och disigt och 4 grader ute.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
3/30/17, 9:05 AM
#3

God morgon! Jag har haft en hel del att göra sista tiden och knappt hunnit sitta vid datorn mer än att skriva fakturor. 😎

Det svänger verkligen med vädret. Helgen var ju alldeles underbar och nu är det kallt och blött. Grått idag och regnet hänger i luften. Fjuttiga 2 grader. Blir nog ändå lite arbete på vedbacken med maken. Vi körde närmare 4 timmar i tisdags och kom en bra bit på väg. Det kommer ju en vinter i år med…

Sjuttan
3/30/17, 10:10 AM
#4

Här i Skaraborg har vi blekt solsken och vindstilla. Ska få regn senare idag sägs det. Längtar efter att få börja i trädgården, Hur nu axlarna ska klara det. Nu är ju snart mars slut så kommer väl snart igång. Tröstar mig så länge med penséer i krukor på trappan. Sa.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Maria
3/30/17, 12:00 PM
#5

Läser att Sahlgrenska ställer in 100 operationer på grund av brist på personal.

Inte konstigt att min remiss till neurokirurgen kom tillbaka med anledning av "extremt ansträngd situation".

Jag tycker fruktansvärt synd om de som redan har fått operationstid som nu är inställd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
3/30/17, 1:12 PM
#6

#5 var är all personal?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
3/30/17, 1:28 PM
#7

De har slutat och förmodligen vänt sig till platser med bättre betalt och mindre stress.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
3/30/17, 2:04 PM
#8

Här har vi Region istället för landsting. "Att Regionen aldrig lär sig att de måste betala vettig lön". Suck

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
3/30/17, 2:40 PM
#9

Jag tycker att vissa saker i ett samhälle måste få kosta och inte bara drivas med vinstintresse. Saker som skola, vård, kommunikationer med mera.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
3/30/17, 9:27 PM
#10

Ösregn hela dagen, så det blev inget av mina planer att gå till centrum. Hade i stort bara kommit upp, när kompisen ringde och sen pratade vi i minst 1 timma!😉
Och kvällen blir väl som den brukar: äta, tv och datorn.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
3/31/17, 10:23 AM
#11

#9 Absolut! Jag håller med dig!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: