Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 434 ggr
aggeelin
3/28/17, 8:21 AM

Godmorgon tisdag 28 mars

Godmorgon! Här ser det ut att bli ännu en solig vårdag. När jag hämtade tidningen både doftade och lät det som vår ute. Imorgon ska det visst bli snö men den försvinner snart.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
3/28/17, 8:59 AM
#1

Godmorgon.

Jag har sovit länge idag. Vaknade tidigt med en dånande huvudvärk och var uppe och tog piller och somnade om. Nu känner jag mig alldeles bedövad men huvudvärken finns bara som något dovt därinne🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
3/28/17, 10:59 AM
#2

God förmiddag 🙂

Här är också soligt och fint, just nu 6 grader. Jag ska strax åka till protesverkstan för femtioelfte gången och försöka få till de nya proteserna. Inte gjort mycket hittills, varit på apoteket och på postutlämningen och hämtat mitt te, 1 kg Earl Grey, så nu klarar jag mig i tre månader igen 😃

Soligajag1
3/28/17, 12:59 PM
#3

Hejsan !! 

Här va det kallt i morse, , Brr, , bara 1 grad + , , nu är det 8 + men ändå kyligt!! 

Satt ute en liten stund i morse , åt frukost , satt med en jacka på !! 🙂 

#2  Var beställer du ditt te nånstans ? Peter 🙂

HH 🙂

[PeterTM]
3/28/17, 5:16 PM
#4

#3 Lite olika, beror mest på var jag kan köpa 1000 gram i en förpackning. Denna gång blev det Tehuset Java, förra gången var det House of Tea 🙂

Jag är helt ointresserad av olika smaker, nya blandningar och allt sånt. Jag dricker enbart Earl Grey, så för mig är det enklast att göra så.

aggeelin
3/28/17, 10:15 PM
#5

Hoppas att det någon dag snart ska lösa sig med dina protester Peter!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
3/29/17, 8:53 AM
#6

#4   Tackar för tipset Peter 🙂 

Har satt sidan Tehuset Java på mina favoriter , , går  in o beställer sen!! 

Kram 🌺

HH 🙂

Annons:
Maria
3/29/17, 9:02 AM
#7

Jag har en väninna som är en stor tedrickare men är precis som Peter och dricker bara Earl Grey så jag brukar försöka ha det hemma.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: