Annons:
Etikettfritid-och-hobby
Läst 757 ggr
Maria
3/16/17, 10:42 AM

Dansa

Dans är ju ett stort område.

Hur är det med er. Tycker ni om att dansa?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Aleya
3/16/17, 10:46 AM
#1

Älskar att dansa. Är bara ledsen att kroppen inte orkar med det. Magdans är min favorit och det jag riktat in mig på mest. Då behöver jag ju bara mig själv att förlita mig på. Men visst hade jag gärna kört att dansa i par om jag haft en bra danspartner. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Maria
3/16/17, 10:58 AM
#2

Dans är inget för mig.

Jag har dansat några gånger under vilda fester t.om på bordet men det är historia nu😃

Jag försökte mig på folkdans och jazzdans som tonåring men det var bara en termin med båda.

Annars tror jag att det är en himla roligt form av fritidssyssla om man t.ex har det som ett gemensamt intresse.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
3/16/17, 11:06 AM
#3

Älskar att dansa :)

[PeterTM]
3/16/17, 12:15 PM
#4

Nej, jag och min fru är inga dansare alls, ingen av oss gillar det. Jag känner dessutom ett starkt obehag när någon främmande person kommer innanför min bekvämlighetszon.

Maria
3/16/17, 12:26 PM
#5

#4 Det kanske är därför jag inte gillar dans. Det blir för nära så att säga.

Å andra sidan sett så dansar jag inte med min man heller😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
3/16/17, 12:29 PM
#6

Det är sällan jag dansar "med någon" på det viset.

Annons:
Caeli
3/16/17, 1:36 PM
#7

Nej, ingen dans här. Gick på buggkurs för många år sedan men blev aldrig riktigt biten. Har nog ingen taktkänsla.

Nuförtiden klarar jag det inte  på grund av mina balansproblem. Vinglighet på dansgolvet kan så lätt misstolkas…Skrattar

[Lillmatten]
3/16/17, 1:55 PM
#8

Dansa framför spegeln är kul,  men tycker inte om att dansa där folk kan se 😂 Möjligen stå o hoppdansa lite på klubb, men bugg m.m är jag för feg för.

Maria
3/16/17, 4:06 PM
#9

Magdans var vi på i Egypten när vi var där med sonen när han var 17 år.🙂 Det var häftigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: