Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 389 ggr
aggeelin
2/28/17, 7:42 AM

Godmorgon tisdag 28 februari

Godmorgon på er! Här hänger regnet i luften och det är bra för det behövs vatten. Önskar er en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2/28/17, 7:54 AM
#1

Godmorgon.

Här är lika grått idag som igår.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2/28/17, 8:11 AM
#2

God morgon!

Grått som tusan här också. Hoppas på en liten solglimt idag. Bara en liiiten….

Maria
2/28/17, 9:04 AM
#3

Jag har fått avslag på en remiss som skickades från neurologen till neurokirurgen på grund av "extremt ansträngd situation.

Jag kan förstå att man ger avslag om det inte är ett adekvat ärende men inte för att det är en ansträngd situation. Om det inte är så akut så kanske man åtminstone kan få hamna på en väntelista.

Nu har remiss gått iväg till ryggortopeden stället så vi får väl se.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2/28/17, 11:48 AM
#4

#3 Godmorgon eller Go´Förmiddag 🙂 

Kunde inte sova. . . 

Men va konstigt , Jag trodde man fick hjälp om man hade problem , på det viset som du har!! 😕

HH 🙂

Maria
2/28/17, 12:48 PM
#5

#4 Jag ska snart på ett vanligt återbesök hos neurologen och innan dess har jag gjort en ny magnetröntgen så jag får väl mer information då kan jag tänka.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2/28/17, 5:59 PM
#6

Ikväll ska min man och sonen på bio. Jag har glömt vilken film men jag gissar att det är något med action. Det brukar det vara när de två går på bio😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Tarotstollan
2/28/17, 8:48 PM
#7

Här har det ösregnat idag, det har smattrat rejält på fönstren.
Bara tagit det lugnt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: