Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 309 ggr
aggeelin
2017-02-24 15:17

Snart är det helg ...

Jag smet hem lite tidigare idag. Är snart på väg att träna en stund och sen ska vi bort ikväll. Vi ska i efterskott gratulera en kompis som har fyllt år, så jag ska köpa lite blommor på hemvägen. Vi ska ge bort någon form av upplevelse men är inte riktigt klara än med vad, vi får be dem att spara någon helg i slutet på april för en "upplevelse".

I morgon kväll är det också lite födelsedagsfirande. Jag ska hem till en person som fyller år på "öppet hus".

Vad ska du göra i helgen?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2017-02-24 15:45
#1

Vi har inga särskilda helgplaner.

Vi ska handla imorgon och sonen ska eventuellt med

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-02-24 17:16
#2

Jag ska jobba. Har jobb upp över öronen…och lite till.

Tarotstollan
2017-02-24 20:20
#3

I morgon skall jag på målar kurs och söndag bara ta det lugnt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
2017-02-25 02:13
#4

Sent hem natt mot lördag. Vi har haft en trevlig kväll och god mat. Spelat spel, pratat ock och skrattat.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Dioramabyggare
2017-02-25 02:15
#5

Lyssna på Melodikrysset. Eventuellt blir det lite dioramabyggande också🙂.

Soligajag1
2017-02-25 06:28
#6

Hejsan ! 

Igår va det tjejkväll med go kycklinggryta min kompis hade tillagat! 

Idag blir det Loppis , sen ut med ett annat tjejgäng. Har bokat bord 

på O´Learys , ni kanske har ett sådant ställe hos er med .

Det ska bli så kul!! Det är svårt att få ihop ett gäng såhär, , alla har vi våra olika vanor o liv. 🙂 Jag kommer nog o bli tidig ikväll, , sen hemåt, , när jag vart uppe sen 04.20 o bakat 🙂 Kan ju inte låta bli!! 

Kram Kram 🤗

HH 🙂

Annons:
Carrosh
2017-02-26 06:20
#7

Här blev det att åka på brädspelskvällen igår (vänner som anordnar varje helg), och idag blir det bara lugnt skulle jag tro. Däckade på soffan när jag kom hem och vaknade upp vid fem av en katt som klev i ansiktet på mig 😂Var ingen idé att somna om så nu blev det kaffe och vakna med resten av världen.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: