Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 501 ggr
aggeelin
2/22/17, 7:25 AM

Godmorgon onsdag 22 februari

Godmorgon! Även idag snöar det. Idag kommer det mer på tvären. Ja, så är livet på vintern. Min cykel var hopfrusen igår så den har fått så inne i natt. Snart dags att åka till jobbet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2/22/17, 8:25 AM
#1

Godmorgon Agge och alla andra som vaknat. Det blåser rejält hos oss idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
2/22/17, 1:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God eftermiddag!

Nu skiner solen, men snön ligger kvar och blir än mer saggig än den var i morse. Tror jag valde lite fel skor igår när jag åkte till jobbet, för jag  var GENOMBLÖT när jag kom hem i förmiddags. 😂

Blir att åka tillbaka till jobbet redan ikväll och köra mitt dygn tolv timmar tidigare än vanligt - många som är sjuka nu - så blir bara lugnt fram tills jag åker runt 5-6-snåret igen.  20 imorgon kväll går jag på långledighet en vecka.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

aggeelin
2/22/17, 1:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 ja det där ser kallt ut på vintern! Själv tog jag kängor med grova sulor.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2/22/17, 1:25 PM
#4

Det är nu intressant det där med vad som sitter på fötterna. Själv har jag kängor hela vintern medan sambon är enligt min mening (inte hans) dåligt rustad för vintern. Jag har de här på mig inne

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2/22/17, 1:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vart tog då bilden vägen?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2/22/17, 7:47 PM
#6

#2  Ojoj,  kan tro du blev blöt om fötterna, , 

skönt o va ledig en vecka efter ditt jobb pass. Tar dem inte in extra personal under sjukdom? 

#3 Snygga kängor ! 

Ja, , först snöar det i 2 dar, , sen smälter snön, , mycket halkolyckor här i Västmanland, , akuten full med folk.  Har kompisar som jobbar som där. Inte roligt alls! 😕

HH 🙂

Annons:
Carrosh
2/23/17, 11:11 PM
#7

#3 Det var ju barmark när jag åkte till jobbet dagen innan, och inget hörde jag om att det skulle snöa heller.. Men men, skit som händer. Sjukt snygga kängor förresten! Spanat på ett par liknande för några veckor sedan.

#6 Jodå, men det kan ju vara svårt ibland att få in för hela dygnet, speciellt när flertalet är sjuka, men den lösningen blev rätt bra ändå. Jag fick ju gå av 12 timmar tidigare än jag skulle gjort, så fick ju påbörja min långledighet tidigare. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

aggeelin
2/24/17, 1:12 PM
#8

#7 tack :) de passar bra i läskigt väglag. Riktigt grov sula

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2/24/17, 1:12 PM
#9
Upp till toppen
Annons: