Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 752 ggr
Maria
2017-02-19 08:04

Godmorgon söndag 19 februari

Godmorgon på er från ett fortfarande grått och dimmigt Göteborg men idag är det 4  grader plus.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Agafia
2017-02-19 08:08
#1

God morgon , här utanför Sundsvall har vi plus 3 och duggregn .

Maria
2017-02-19 08:51
#2

Har precis kollat nyheterna på nätet och på någon av tidningar så fanns rubriken "Sean Banans bästa partytrick" 😃

Först suckade jag djupt men det kanske är positivt att det hamnar som nyhet för då kan det väl inte ha hänt så mycket annat hemskt eller…???

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2017-02-19 11:28
#3

Godmorgon! Var säker på att jag gjort en Godmorgon- tråd här tidigt på dagen. Det spökar lite eller mer troligt att mitt inlägg inte "gick iväg" som det ofta blir med mobilen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
2017-02-19 11:55
#4

God förmiddag 🙂

Här slöas det på alla håll idag, den enda som haft fart är Caesar som verkligen varit på bushumör hela förmiddagen, men nu är han helt utslagen. Vi tittar mest på skidåkning, kul Att Charlotte kom tvåa 👍

[PeterTM]
2017-02-19 14:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kort promenad i det fina vädret, soligt och 9 plusgrader. Pallade knappt 1 km, ont i ryggen.

aggeelin
2017-02-19 14:55
#6

Här är det 6 grader plus. Känns ovanligt efter kylan som varit. Jag var till jobbet en sväng och kunde ta min "sommarhalvårscylel" idag. Den är så lättrampad! Tråkigt med smärta som hindrar Peter!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2017-02-19 15:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Söndagssoppa! Som vanligt på söndagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
2017-02-19 15:55
#8

God eftermiddag!

Här har det vart soligt hela dagen. Slängde mig i sängen så fort jag kom hem från jobbet i förmiddags och har legat där och läst och lyssnat på poddar om vartannat fram till för en stund sen. Nu blir det strax lite matlagning här med sambon - fläsk och raggmunk! 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Tarotstollan
2017-02-19 20:01
#9

Mulet + 4 men uppehåll när jag var ute och slängde på Sudokut, det var många som hade lämnat in denna veckan. Brevlådan var smockfull, gick knappt att trycka i mina lappar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: