Annons:
Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 609 ggr
[Allanboysen]
1/21/17, 5:31 PM

Hjälp! Ang träning

Hej! Är 15 år och tränar inför toughest. Tränar 2 hårda pass på ca 1h 20min i veckan, ett konditionspass och ett hårt simpass för tränare i veckan. Så springer jag på lördagar. Så jag tränar ca 5h 40min i veckan. Mitt schema brukar se ut såhär: Måndagar: boxning 19-20.20 Tisdagar: vila/30 min springa Onsdag: 14.00 simning till 15.00. På kvällen boxning 19-20.20 Torsdag: vila/30min springning Fredagar: 13-14 konditionspass/varierande Lördagar: tränar taktik/springer Söndagar: vila ev springa i grupp Borde jag lägga in någon vilodag/extra springning? Vill gärna att Toughest ska bli så enkelt som möjligt. Har tränat såhär i snart en månad. Började i mellandagarna 2016. Så har tränat såhär i ca en månad. Vad ska jag äta? Vet att kosten är viktig men vet aldrig vad jag ska laga. Alla tips mottages tacksamt

Annons:
parsley
1/21/17, 5:53 PM
#1

Testa att fråga i en grupp inriktad mot träning. Det finns t ex en grupp som heter träning i fokus. Den här gruppen är mer inriktad på mysiga faktorer i livet.

[Allanboysen]
1/21/17, 11:34 PM
#2

Hur bytar jag tråden?

Maria
1/22/17, 9:08 AM
#3

#2 Det går inte att byta utan du får göra en ny tråd inne på träning.

http://traning.ifokus.se/

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: