Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 383 ggr
Maria
2017-01-17 09:08

Godmorgon tisdag 17 januari

Godmorgon på er.

Jag har sovit nästan till nio fast jag var uppe en sväng vid sex för klockan ringde. Jag hade ställt fel på dag och det var sååå gott att lägga sig igen😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
2017-01-17 09:20
#1

Morgon! :) 
Ledig dag idag om ingen ringer in mig på jobb, sånt vet man aldrig.
Ruggigt kallt ute, så går inte ut mer än vad jag behöver haha! En av två hundar gillar inte kylan heller så hihi

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
2017-01-17 13:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmiddag! Jag jobbar hemifrån idag och sitter här och fryser. Hoppas på att bli varm av soppa.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
2017-01-17 14:29
#3

God eftermiddag 🙂

Mulet och två minusgrader här. Inte gjort något speciellt alls idag, sov länge, medicinkoma igen. Fick en påringning på mobilen, underligt nr som jag inte svarade på, man vet aldrig. Sökte på numret och fick upp Länsstyrelsen i Sthlm, ringde deras växel och frågade. Nej sa hon som svarade, numret är felanmält, bluff.

aggeelin
2017-01-17 15:45
#4

#3 men så konstigt Peter? Vet inte om jag förstod. Påstår de att numret är felanvänt fast det inte är så?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
2017-01-17 17:04
#5

#4 De sa att det är bluffmakare som påstår att de är från Länsstyrelsen, bedragare som försöker lura folk. Svarar man kostar det 400 spänn eller liknande. Dyker upp en faktura bara där det står avgift för information eller support. Om man ringer tillbaka får man ett felmeddelande att numret inte är i bruk. Hackers som bedrar, luras och stjäl.

Upp till toppen
Annons: