Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 835 ggr
Maria
2017-01-15 09:56

Atleten vs bonden

Denna filmsnutt var kul tyckte jag när den vältränade tävlingscyklisten blir omkörd av en bonde på en enkel cykel😃

http://www.expressen.se/tv/omtalat/har-far-den-professionella-triathleten-ovantad-konkurrens/

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Carmarino
2017-01-15 15:02
#1

Colombias Stålfarfar kanske. 😃

Blev en gång omkörd av en cyklist när jag var i tonåren och körde moped. Tyckte det var rätt pinsamt, men jag visste ju att killen var enormt duktig på att cykla, och cyklade flera mil om dagen, plus att han hade en riktig tävlingscykel. Dessutom fick jag ju bara köra 30 km/tim med min moped, medan han kunde cykla mycket fortare om han ville. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
2017-01-15 15:51
#2

#1 Han ser ju inte ens ansträngd ut😃

Jag blev också omkörd flera gången på den tiden jag körde moped till jobbet. Jag var mer rädd för cyklister än för bilister kommer jag ihåg.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2017-02-19 21:32
#3

När jag var 16 fick jag välja mellan att gå nian i skolan eller börja jobba. Skaffade en moppe, Puch Dakota, för att ta mig till jobbet, hade knappt 2 mil att åka. Efter 14 dagar hade jag tröttnat på att det tog 10 minuter längre med moppen än med cykeln, så jag tog cykeln istället och sålde moppen 🙂

Maria
2017-02-19 22:08
#4

Puch Dakota minns jag var killarnas favorit när jag var 15. Jag blev skjutsad på en blå sådan när vi körde av vägen och det slutade med inläggning på Uddevalla sjukhus och operation för mig😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: