Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1072 ggr
aggeelin
12/3/16, 12:29 AM

Godmorgon lördag 3 dec

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon - nu är det lördag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Tarotstollan
12/3/16, 12:39 AM
#1

Japp, det är det!

Sitter och väntar på att katten skall flytta sig från stolen som står framför dörren till skåpet där jag har mitt linneskåp. Jag skall bädda rent i sängen men vill inte störa honom…😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
12/3/16, 7:39 AM
#2

Godmorgon på er. #1 och #2 Vilka nattugglor ni är😃

Jag somnade ungefär 22.30 igår.

Jag såg" På spåret" vilket har varit ett efterlängtat program.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
12/3/16, 8:19 AM
#3

God morgon! Verkligen nattugglor! Jag gick och lade mig vid halvelva, lyssnade på bok en stund och somnade sedan som en stock.

Nu är morgonpromenaden avklarad och det brinner i vedspisen. Dags hugga i med jobben då…

aggeelin
12/3/16, 9:00 AM
#4

#2 å vi som tyckte att vi la oss tidigt igår. Vi var ovanligt trötta igår. Nu är det snart dags att gå upp. Både Charlie och Maxen ligger i min säng och det är så mysigt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
12/3/16, 9:02 AM
#5

#2 Jag hade önskat att mina låg i sängen men ingen av dem vill komma upp😕

Min första katt var min sovkompis i många år.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
12/3/16, 9:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

# så synd att de inte vill. Det är mysigt med katt i sängen. Charlie ligger vid min axel.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
12/3/16, 9:25 AM
#7

Javisst är det sååå mysigt❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
12/3/16, 9:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Det går inte att gå upp nu …

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
12/3/16, 10:28 AM
#9

Här sover vi med hund i sängen. Lite knöligare än katt kanske. En labrador dessutom men det är mysigt när hon kravlar upp när man vaknat. Morgongos.

Carrosh
12/3/16, 10:30 AM
#10

Morrn morrn!

Imorgon är det redan 2 advent! Tiden går så himla fort!
Sitter och dricker lite kaffe och ska vakna till lite, sen ska jag dola och fixa lite här hemma för att kunna pynta lite ikväll :) Nu äntligen ska julgrejerna få byta källarens mörker mot dagens ljus! 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
12/3/16, 10:56 AM
#11

Vi har varit och veckohandlat som vanligt och det är skönt när det inte är så mycket folk.

Moritz sitter alltid i fönstret och väntar när vi kommer och nu har han fått leverpastej😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
12/3/16, 12:31 PM
#12

#11 de vet precis vad som ska hända!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
12/3/16, 12:31 PM
#13

#11 de vet precis vad som ska hända!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
12/3/16, 12:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Nu är allt strimlat så det är bara att woka och koka ris i eftermiddag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
12/3/16, 1:49 PM
#15

God eftermiddag 🙂

Här är strålande solsken och klarblå himmel, 3 minusgrader. Jag har just kommit innanför dörren efter ett "halvpass" på dialysen, nu ska jag nog bara slöa för blodtrycket ligger på 70/50 och medger inte mycket annat.

Djur i sängen gillar inte jag. Om jag somnar kommer de antingen att göra så att jag vaknar efter någon timme helt genomsvettig, eller så klämmer jag katten när jag vänder mig i sömnen, vilket brukar resultera i rejäla rivmärken. 😉

Upp till toppen
Annons: