Annons:
Läst 570 ggr
Maria
12/2/16, 4:07 PM

Kärt besvär, husdjur

Idag när jag kom hem så hade någon av katterna spytt i min mans tofflor😛

När jag sedan skulle vattna "träna" i uterummet så tyckte jag att jorden sjunkit märkbart i flera krukor innan jag insåg att någon krafsat ur jord som låg bakom😉

Vad brukar era husdjur göra för bus?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
DesK
12/2/16, 4:30 PM
#1

He he 😍 Zaki ägnar sig åt viss "städning" när vi inte är hemma. Vi hittar t ex våra tofflor i vår säng och filten i soffan blir ibland en extra matta 😃

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Rhonda]
12/2/16, 4:36 PM
#2

#0 En natt hade kissekatten Sara kräkts framför toastolen. Nästa morgon kunde inte jag fatta varifrån alla fläckarna på golvet kom ifrån?

Jo - jag had trampat i det när jag var på toan mitt i natten men eftersom jag använder tofflor med riktiga sulor kände jag ingenting. 😃

Maleficum
12/2/16, 4:49 PM
#3

Min kära, blinda, kanin Kenzie tycker väldigt mycket om att bädda i hunden Fjants bäddar… även när stackars Fjant ligger där och försöker sova. Lösning? Se till att Fjant har minst två bäddar nära varandra så han har någon att flytta till.
Gäller ju att ha bäddarna rätt placerade också så inte Kenzie råkar hoppa rakt på en sovande Fjant. Då vaknar man som oftast med hjärtat i halsgropen av ett skräckslaget jipp från Fjant.

Krukväxter är ju något som alltid levt farligt här hemma och behövts skyddas från både kaniner och fåglar. Och man får passa sig för vart man lägger saker, speciellt ätbara grejer, då det annars finns en risk att det försvinner eller hamnar på golvet med tugg märken i sig.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Aleya
12/2/16, 4:59 PM
#4

Min första katt hade fått torkade fiskar (små hemska saker) och påsen bara försvann. Och det stank i sovrummet. Och han hade dragit påsen under en säng för att han var så missnöjd med godiset. Min tanta till katt är lite kul. Hon älskar fläsk och lövbiff, rå ska den vara. Nå men mamma hade tagit fram en påse för att tina. Men när det skulle serveras var påsen borta. Då har hon hoppat upp på bänken, tagit påsen. Slitit upp påsen så det är blodvatten på golvet under ett blombord och käkat upp lövbiffen. Så hon kan hon. 😎

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Bill&Bull
12/2/16, 5:21 PM
#5

Min ena katt kan också gå i blommorna och gräva jord :p Min andra gosse har fått för sig att öppna alla tygkorgar jag har i min hylla, dom står alltid på glänt. Trodde det spöka innan jag förstog att de va han som öppna dom ;)

||My Love For Animals Is Immortal||

Upp till toppen
Annons: