Annons:
Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 1035 ggr
Mirinda
11/25/16, 4:51 PM

Black Friday

Idag är det Black Friday. Reorna står som spön i backen i butikerna. Det är rea i nätbutikerna också.

Har du varit ute och letat fynd idag? Hittade du något prisvärt? Kanske har du hittat någon reavara på nätet?

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Annons:
RoyalSnake
11/25/16, 4:57 PM
#1

Beställt ett grafikkort samt ett reflexridtäcke till häst

Maria
11/25/16, 5:30 PM
#2

Min man har köpt en tystgående dammsugare för katternas skulle haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

citytjejen
11/25/16, 5:33 PM
#3

Såna här readagar så håller jag mig borta från fysiska butiker, tycker det mest är jobbigt och irriterande med folk överallt som far runt🙂Men, jag kommer förmodligen att beställa lite saker på nätet, i lugn och ro, senare ikväll!

/Christina

Ms_Raptorskull
11/25/16, 5:49 PM
#4

Jag har beställt ett hurtta regntäcke och julius-k9 klövjeväskor till vovven. Blev inget till mig själv trots att jag hade behövt diverse saker. 😃 Får se om jag har ork att ev beställa något mer senare ikväll.

Mirinda
11/25/16, 6:10 PM
#5

Det där med superrea och chans till fina fynd kan inte förmå mig till att ge mig ut och trängas i butikerna. Jag tappar lusten när det är för mycket folk och köerna är långa som en arbetslös vinter. Men min son hittade ett PS4-spel han tänkt önska i julklapp och slog till.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

JMW
11/25/16, 7:42 PM
#6

Jag svängde in till Jysk på vägen hem från jobbet. Hade sett deras reklamblad men hade väl inte tänkt åka dit ändå. Nu blev det så ändå och jag köpte massa handdukar och badlakan billigt. Två superbilliga fleeceplädar och två påslakanset. De har kostat 299 och reades nu för 75 kronor. Så jag fick hem massa jag behöver till superbra pris.

Annons:
[PeterTM]
11/25/16, 9:13 PM
#7

Nix, jag har aldrig handlat något under "bleck frejdej" som folk här säger.

Intehärutandär
11/26/16, 12:38 AM
#8

Fyndade en "Crock Pot" på nätet inatt. Köper inget som inte står på "måste" eller "önskelistan" redan. En crockpot tror jag vi behöver då jag är sjuk och inte kan stå upp alla dagar. Då kan sonen lägga i på kvällen innan eller innan skolan och få serverat efter skolan utan mig.

Mooniq
11/26/16, 9:38 AM
#9

Nope, Jag öppnade inte plånboken en enda gång igår(fredag) 🙂 Tänker försöka att inte köpa något alls under resten av helgen - blir en utmaning, men kyl o frys är fulla av mat, så det ska nog gå.. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Carrosh
11/27/16, 12:47 PM
#10

Här är det rea hela helgen. "Black weekend" kallar de det. Men var i fredags och handlade, passade på då, eftersom det ändå var en massa grejer jag behövde. Vinterskor, löparmössa och löparhalsduk och en massa annat skojs. 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

aggeelin
11/29/16, 10:23 PM
#11

Jag köpte julklappar till barnbarn. Vi har sju stycken och det är bra att börja i tid.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: