Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 778 ggr
aggeelin
10/29/16, 12:17 AM

Godmorgon lördag 29 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill önska er alla en fin lördag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Soligajag1
10/29/16, 6:12 AM
#1

Gomorron !! 

Jag önskar alla en mysig Lördag med bus o skoj!! 

Kram Kram // Hillevi 🙂

HH 🙂

Maria
10/29/16, 8:19 AM
#2

Detsamma till er Agge och Soligajag.

Här blåser rejält. Vi ska åka och veckohandla strax och ska försöka oss på en ny affär som många talar varmt om och det är Hemköp på Frölunda torg. 

Min man ska  till Panduro och det ligger ju där också. Trist ställe men bra om man har flera ärenden för där ligger så många butiker.

Han håller på att göra ett "lyckohjul" till julmarknaden på hans jobb så han behöver lite självhäftande siffror.

Jag ska ta en bild när hjulet är klart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
10/29/16, 9:07 AM
#3

Detsamma!

Skulle varit på chinchillautställning idag men magen krånglar så syrran stackarn fick köra själv :( Känner mig hemsk som hade lovat men inget att göra :( 

Se vad man ska göra idag. Är hundvakt, åt Roxys pappa Chili, från igår till imorgon :) 

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
10/29/16, 9:12 AM
#4

#3 Hoppas du blir bra snart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
10/29/16, 9:30 AM
#5

#4 Är min IBS plus stress på det. Hoppas på det ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
10/29/16, 11:31 AM
#6

Solen skiner och jag har inte avslutat frukosten ännu …  Vi upptäckte att fönsterputsarna var på gång i kvarteret så vi har städat. Vi är inte så bra på det men det skulle ändå gjorts, vi ska ha gäster ikväll.

Det där med fönsterputsare startade efter att vi flyttat in. Vi har hus med flera fönster högt upp och  flera av oss här vill inte klättra upp så högt. En granne fick kontakt med "fönsterputsarna" och de kommer vår och höst. Det kostar mellan 400 - 500 kr och tar ca en timme att få allt skinande rent!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
10/29/16, 11:33 AM
#7

#6 Det kan ju det ju verkligen vara värt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
10/29/16, 3:45 PM
#8

God eftermiddag 🙂

Fantastiskt fint ute, men det blåser en isande kall vind, så det är inte alls skönt trots solskenet från klarblå himmel. 

Jag har varit på dialys idag och kom hem vid 14 ungefär. Jag har redan fått problem med de nya proteserna, de klämmer mot tibiaändarna så att jag får ont och kanske kommer huden att spricka där och jag inte lägger plåster emellan i förebyggande syfte.

Sannolikt får de gjuta nya protesholkar, för dessa är det mycket riskfyllt att gå med. Dock är jag supernöjd med de nya fötterna och skorna, de senare är avsedda för såna som springer "ultramaraton" och har extra mjuk dämpning.

Maria
10/29/16, 3:53 PM
#9

#8 Ja hoppas att du får grejat detta

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
10/29/16, 3:55 PM
#10

Nu börjar min mans "lyckohjul" bli klart. Det skall dit siffror och en lång platta där man kan lägga mynt på de nummer man spelar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
10/29/16, 3:56 PM
#11

Här kommer en suddig bild på baksidan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
10/29/16, 4:21 PM
#12

#2 Jag älskade Panduro på 70- och 80-talet, då fanns stentrumlingsgrejer, plastgjutningsutrustning och alla tillbehör, läderslöjd och metallslöjd och dessutom alla verktyg till de olika verksamheterna där, men sedan hände något och kvar blev mest fjun, garn, spån och strån. Numera går jag aldrig in där.

Maria
10/29/16, 4:30 PM
#13

#12 Ja det har förändrats mycket.  Nu är det mycket grejor till Scrapbooking eller vad det heter och just nu enormt mycket med julanknytning.

En stentrumlare har jag men det var längesedan jag använde den.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: