Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 320 ggr
Maria
2016-10-26 06:14

Godmorgon onsdag 26 oktober

Godmorgon på er från ett Göteborg med "bara" 4 grader. Brrrr

Ska strax ge mig iväg till jobbet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2016-10-26 07:17
#1

God morgon en gång till från skrivbordet på Sahlgrenska.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2016-10-26 07:42
#2

Godmorgon från köksbordet, nu ska frukosten ner. Här har det varit frost inatt och det är halt på vägen. Det är lite läskigt för jag har ännu inga dubbdäck på cykeln. Nästa höst ska jag köpa en cykel till så att jag kan ha dubbdäck på den gamla och sommardäck på den nya - alltid beredd på väder!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
2016-10-26 07:47
#3

Godmorgon! -3 grader här. Lika bra att vänja sig. Idag kommer två nya dubbdäck så snart kan man byta. Dags att åka till jobbet.

[PeterTM]
2016-10-26 17:59
#4

God eftermiddag 🙂

Hemma igen efter en lång dag "på jobbet". Det skedde ett riktigt "mishap" efter dialysen när jag skulle sätta på mig proteserna igen. Den vänsta protesens frigöringsmekanism funkade inte, så jag kunde inte få loss silikonhylsan ur protesen. 

En sköterska fick ta protesen och springa ner till protesverkstan, som tur är ligger den tvärs över parkeringen, och be dem fixa min protes. De fick ta bort frigöringsmekanismen och montera dit en ny. Tur ändå att det hände där. Hade det hänt hemma hade jag fått sova med en protes på.

Maria
2016-10-26 18:02
#5

#5 Ja det var ju tur i oturen kan man säga.

Min bror och svägerska har precis varit här för att säga "Hej då" då de snart åker ombord på färjan till Tyskland och därifrån ska de bila ner till Spanien. De kommer hem till våren igen.

Lyckans pensionärer😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2016-10-26 20:54
#6

Ja nu är det kallt när man går ut. I natt hade vi under nollan igen. Fast under dagen var det uppehåll och solen visade sig en stund.  Även om mycket av löven har rasat ner på backen så finns det många färgsprakande träd kvar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: