Annons:
Etikettvåra-vänner-djuren-natur
Läst 1211 ggr
Maria
10/14/16, 3:55 PM

Kall vinter?

Läser i tidningarna om att det ska bli en riktigt kall vinter. Om man nu kan lita på det.😉

Har ni bra vinterkläder och är allmänt rustade för kylan?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Odd
10/14/16, 4:07 PM
#1

Attans, säg inte så… Hunden och jag bor i en husvagn haha

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Maria
10/14/16, 4:09 PM
#2

Oj då. Då får vi hoppas att det inte blir för kallt,

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Åsa S
10/14/16, 4:17 PM
#3

Brukar vara en av få med termobyxor, mössa mm. som vandrar I gången under stockholms central, det är ju lite byten och man vet ju aldrig när bussarna kommer

TjockaBerta
10/14/16, 4:44 PM
#4

Jag har inget emot vinter. Jag klär mig alltid så jag inte fryser och är ute och promenerar lika mycket som resten av året.

>>>Malum domesticum<<<

citytjejen
10/14/16, 5:29 PM
#5

Jag är redo 🙂Är dessutom inte frusen av mig så en kall vinter är inga problem för mig!

/Christina

aggeelin
10/14/16, 6:09 PM
#6

Jodå! Jag har jacka och termobyxor. Men har ingen lust med kall vinter!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
JMW
10/14/16, 6:28 PM
#7

Eftersom Elsa behöver promeneras så har jag ordentliga kläder. Termobyxor och dunjacka när det är riktigt kallt. Fast jag vill inte ha någon kall vinter. Då måste jag elda så mycket mer och så roligt är det ju inte. Speciellt inte att hämta in veden.

Maria
10/14/16, 6:31 PM
#8

Jag har en rejäl vinterjacka med luva och även rejäla pälsfodrade kängor.

Jag har köpt en termokjol men just nu vet jag inte var den ligger så jag får väl leta😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
10/14/16, 6:36 PM
#9

Du kan hitta annat bra när du letar Maria! :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Honestyisdead
10/14/16, 7:46 PM
#10

Tycker dom varnar för vargavintrar varje år. Men det brukar aldrig stämma hör i alla fall. 

Kläder har jag.

JMW
10/14/16, 10:10 PM
#11

Förr eller senare kommer den. Vargavintern. 🥶

Tarotstollan
10/14/16, 10:27 PM
#12

Nja, det är väl lite si och så med det. Behöver varma kängor men hittar aldrig några som är fodrade och som jag har råd att köpa.
Tur att jag bor i en stad och aldrig behöver gå långa sträckor utan att kunna gå in någonstans och värma mig. Dessutom går jag inte ut mer än jag behöver under vintern, så jag klarar mig nog ändå!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fridaaaa
10/15/16, 11:04 AM
#13

Jag har sagt sedan i somras att det lär bli riktigt kall vinter.
Tror att det blir det

Jag fryser lätt oavsett, så blir det vargavinter så kommer jag inte gå utanför dörren mycket. Fryser så lätt om fötter, händer och kropp. Mitt finger jag bröt för några år sedan, gör så lätt ont också

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Odd
10/15/16, 11:47 AM
#14

Kommer nog inte störa mig så mycket om det blir kallt, men den här fruktansvärda blåsten får gärna försvinna, drar på mig täcket när jag går ut med hunden för den kryper ju in i alla kläderna oavsett lager x.x

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Upp till toppen
Annons: