Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 413 ggr
aggeelin
9/29/16, 8:15 AM

Godmorgon torsdag 29 september

Godmorgon på er! Idag är luften våt av fint, fint regn- vore bättre att det regnade ordentligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
DesK
9/29/16, 10:01 AM
#1

God förmiddag! Här stormar och ösregnar det!

Iag är det Leffes födelsedag.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
9/29/16, 10:12 AM
#2

Godmorgon. Jag fick för mig att jag redan skrivit men men….

Här regnar rejält från sidan som det så ofta gör i Göteborg. Med andra ord blåser det rejält också.

Jag är sjukskriven helt i 3 veckor för armen och gjorde en magnetröntgen igår så vi får se hur det blir.

 Det känns märkligt när inte högerarmen fungerar. Jag känner mig otroligt handikappad.

Bara en sådan sak som att sätta upp håret som jag alltid gör. Min man hade definitivt misslyckats på frisörskolan😉

Att ta på sig är också klurigt. Byxor med gylf t.ex. Eller att borsta tänderna med vänster hand.

Jag kan skriva med fingrarna och jag tar hjälp med vänster hand för att lägga upp högern på bordet. Men ska jag flytta själva armen måste jag ta hjälp med högern. Den är som bedövad från axeln och ner till handleden.

Laga mat är en annan sak som är svårt. Hacka och skala får min man göra men resten klarar jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
9/29/16, 7:19 PM
#3

#2   Hejsan Maria ,  oj, , stackare , så jobbigt för dig, , att inte kunna använda armen ordentligt, tur du har som har en man som hjälper dig!! 🙂

Hoppas magnet röntgen visar att armen är bra, inga smärre komplikationer. 

Har du ont, , fick du tabletter till natten ?? så du kan sova. 

Jag har jobbat , bakat som vanligt mina bullar, , swisch sa det , så tog dem slut!! + att jag bakade matbröd med. Nu blir det vila, , puh, , 😴 

Kram Kram // H 🌺

HH 🙂

aggeelin
9/29/16, 7:23 PM
#4

Mums, ser gott ut!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
9/29/16, 7:24 PM
#5

Oj så gott det ser ut. Finns väl inget godare än hemmabakat🙂

Nej tack och lov så har jag inte ont i armen. Den är snarare bedövad och känsellös på sina ställen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
9/29/16, 7:25 PM
#6

Tackar !! 🙂 Nästa vecka är det Kanelbullens dag , den 4:e Oktober, , jisses , då får jag bakA , BAKA, , BAKA , , o baka ännu mera.!! 

Kram 🙂

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: