Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 828 ggr
aggeelin
2016-09-25 00:51

Godmorgon söndag 25 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2016-09-25 08:39
#1

Godmorgon Agge och alla andra som trillar in.

Hoppas ni får en härlig söndag.

Jag har inga större planer idag.

Min man pysslade igår med att få igång ett tågset han fick som barn från märket Tomiyama från Japan. Han ska bara försöka att få ta i ett "tjockbatteri" idag. Man använder inte sådana batterier lika mycket numera.

https://www.google.se/search?q=tomiyama+toys&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjgs-Gx9KnPAhXKVywKHX7yBxQQsAQIOA&biw=1093&bih=510#tbm=isch&q=tomiyama+t%C3%A5g+&imgrc=QKonTXaI3E3MIM%3A

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
2016-09-25 10:23
#2

God morgon!

Att det redan är söndag! Den här veckan har bara flugit förbi!

Idag har vi städdag, så det lär väl ta större delen av dagen (blev så himla rörigt när jag vart dålig). Ska bli skönt att få lite ordning igen här hemma! Ha en skön söndag!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Soligajag1
2016-09-25 11:47
#3

Hejsan allihopa !! 

Härliga blommor Aggeelin . Skönt o inte göra nåt , , Maria . 🙂 bara "pysa" .

Ja, veckan rann iväg fort "carrosh" 🙂 Skönt o få det fint sen, efter städandet! 

Ojojo, , Vad jag har hunnit med mycket denna Söndag , gick upp i ottan o gräddade pannkakor till min pappa ( bor på Ålderdomshem) här i närheten. 

Cyklade till Ica o köpte Äkta Vaniljglass till + att han hade Hjortron sylt kvar. Så vi smaskade på dessa pannkakor med glass o sylten. Mums!! 🙂😉 sa vi båda , ett glas kall mjölk till . 

Sedan spelade vi poker o pappa vann som vanligt , sedan blev det lite korsord. Bra hjärngympa , ( pappa är 87 år , ser utan glasögon!! ) 🙂❤️ 

Nu sitter jag här i köket, äter sallad och kollar runt på denna sida!! 🌺 

Ha det så gott !! Kram // Hillevi🙂

HH 🙂

Maria
2016-09-25 11:53
#4

#3 Har du hunnit med allt detta idag?😮

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2016-09-25 11:58
#5

Första resan på kanske 50 år

Jag försökte lägga in en filmsnutt från mobilen på tåget men det funkar inte.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Soligajag1
2016-09-25 14:03
#13

Hejsan Maria 🙂 

Jodå, , jag hinner en del , till o med satt på en tvätt när jag kom hem, gjorde sallad, , tvätten vart klar under tiden , , käkade salladen. Hängde  upp tvätten . 

Kopplat av med läsning här via E-bok som jag beställer från Adlibris / smidigt o billigt!!  Skulle gärna ta cykeln till Loppis , , kanske hittar en bok till där, , gör nog det genast!! Kramizar// Hillevi🌺

HH 🙂

Annons:
Maria
2016-09-25 14:06
#14

#13 Du vet väl att man kan låna e-böcker från biblioteket också?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2016-09-25 14:55
#15

Hejsan Maria ,

Nej , det visste jag inte , tack för info, det ska jag skriva upp. 

Kram 🙂

HH 🙂

Maria
2016-09-25 15:18
#16

# 15 Jag tror de har någon gräns på max 2? i veckan och man har 28 dagar på sig att läsa tror jag men jag laddar numera över de till min läsplatta och där blir de kvar så att säga.

Sedan så är det ju gratis😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2016-09-25 23:59
#17

Har varit hos mamma idag och ätit god mat och firat en födelsedag.
Det kom lite folk och vi har suttit och snackat och ätit tårta och sådant som hör till ett kalas.
Fint och soligt väder hela dagen med en skön lagom vind.
Denna helgen har varit jobbig, ingen vila alls!😉 Så nu skall jag förhoppningsvis sova gott i natt!😕😴😴

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: