Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 324 ggr
aggeelin
9/20/16, 8:16 AM

Godmorgon tisdag 20 sept

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Ännu en dag som det går att sitta i uterummet. Lite kyligare idag så katten Charlie är inne.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
9/20/16, 8:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Däremot kom Maxen och väldigt gärna vara med på bild! Önskar dig en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
9/20/16, 12:48 PM
#2

God eftermiddag!!! Ledig dag, roar mig med tvättstuga sedan blir det vävstugan ikväll. Visst är det kyligare ute, särskilt på morgonen. Det börjar verkligen bli höst men hoppas på några till fina dagar. Ha en fortsatt trevlig dag!!

[PeterTM]
9/20/16, 1:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God eftermiddag 🙂

Jag älskar sådana här dagar när det är alldeles lagom temperatur för mig, strax under 20 och mest mulet, bara en solglimt nu och då. Då kan jag göra vad jag vill utan att bli helt matt av värmeslag och inte rädd för att solen ska bli för svår på min hud.

Idag har jag bara grejat med lite smått här och där. Just nu håller jag på med en enkel upphängningsanordning för vår sparkstötting i redskapsboden. Orkar inte så länge i taget, medicinpåverkan är rätt påtaglig och handen smärtar emellanåt så att jag måste ta paus, men jag får i alla fall vara ute och känna mig fri några timmar.

Mycket rönnbär i år. Hoppas inte björktrastarna äter upp varenda bär så att vi kan få se sidensvansarna i vinter.

aggeelin
9/20/16, 9:35 PM
#4

Jag hoppas också på sidensvansar. Det är en fantastisk känsla att höra och se dem  - här är de inte vanliga ser dem någon gång/år.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
9/20/16, 10:35 PM
#5

Vaknade med huvudvärk, så det var bara att ta en tablett och gå och lägga sig igen. Ute sken solen och jag vet att katterna var på balkongen och solade, plaststolarna där ute skrapar till varje gång de hoppar upp eller ner.😃
När jag kom upp så dukade jag upp sallad från igår, ostfrallor och te till kombinerad frukost-lunch-kvälls och nattmat!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: