Annons:
Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 496 ggr
_Fisken
9/12/16, 1:01 PM

Reconnective Healing

har genomgått en seans Reconnective Healing. Ja. Vad ska jag säga. Mer avslappnad än så här har jag väl aldrig varit. Gick ner i nån form av sömn/trans av och till. Snarkade till ibland där jag låg på rygg o blundade. Ibland störde mig ljud utifrån. Då fick jag fokusera på nåt - denna gång på en tänkt låga från ett stearinljus.
Nu efteråt är min axlar hängande nere vid höften o jag är mkt avslappnad. Detta efter ca. 30 min…fasiken. Å jag måste jobba. Ha ha

Annons:
aggeelin
9/12/16, 1:03 PM
#1

Vad är det? ;)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

_Fisken
9/12/16, 1:06 PM
#2

Ja. Säg det du. Jag visste inte vad jag gav mig in på när jag lade mig där. Efteråt frågade jag vad det hette.  Hon berättade o jag googlade "Reconnective Healing".  Nåt med energier…

Maria
9/12/16, 4:00 PM
#3

Inte bara så att du somnade en stund?😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

_Fisken
9/12/16, 5:50 PM
#4

Jo. Visst var det väl så men grejen var att jag lyckades slappna av så fort (30 min seans) och så rejält. Det måste ha tagit typ 5 min för mig att gå "ner" så djupt. Men stora grejen var att axlarna hängde eftert. De var mycket mer avslappnade nu än förut när hon gick in för att massera lös min nacke o axlar. 

(Jag är lite skeptisk men du vet, jag är ju nyfiken också…)

Upp till toppen
Annons: