Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 422 ggr
aggeelin
8/28/16, 8:36 AM

Godmorgon söndag 28 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Solen skiner! Dags att gå upp och göra frukost till våra gäster. Vi åt surströmming igår kväll.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Tarotstollan
8/28/16, 8:45 AM
#1

Här ösregnar det nu. Fast det var jättefint för bara några timmar sedan med en färgrik himmel.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

DesK
8/28/16, 9:35 AM
#2

Regn här, mysigt att käka frukost i sängen 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
8/28/16, 9:38 AM
#3

#0 Haha, stackars dig Agge. Med surströmming alltså😃

#1 Här har också regnat för en liten stund sedan.

#2 Min frukost blev min mans nötchokladbitar. Inbillar mig att både nötter och choklad är nyttigt men i så fall mindre mängd än vad jag åt😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
8/28/16, 1:02 PM
#4

God eftermiddag 🙂

Här är mulet och 16 grader, underbart väder tycker jag, åtminstone så länge det inte regnar. Jag har just hämtat hem pojken med all utrustning, han har varit på lan hos en kompis över helgen. Nu duschar han och det var nödvändigt lindrigt uttryckt. Sju tonåringar i en liten källarlokal under två dygn. Kompisens mamma sa att det var som en vägg av "hamnsjåardoft" när hon öppnade dörren. 😂

Maria
8/28/16, 1:28 PM
#5

#4 Haha, jag minns "lantiden" här hemma😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
8/29/16, 5:36 AM
#6

#4 Ojojo, , den tiden barnen "lanade" va  man inte välkommen därinne! 

Sedan vart det vädring o städborste fram. 😂 

Men roligt hade dem!! Sov ett dygn efter det. 

Regnat här, , medans jag satt på Loppis o sålde bullar o kakor + annat smått o gott!! 

Kram Kram // Hillevi 🙂

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: