Annons:
Läst 1026 ggr
Maria
2016-07-19 09:03

Knasiga drömmar

Jag har alltid drömt mycket. Emellanåt mardrömmar men ofta de mest knepiga drömmar.

I natt så var jag och sonen (som var liten igen) och träffade Bruce Springsteen. Jag hade sonen på armen och Bruce klappade honom på kinden och nuddade samtidigt min näsa. Jag blev väldigt glad😃

Jag tycker Bruce Springsteen är bra men mycket mer än så är det inte haha.

Brukar ni drömma knasigt?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Skorpion76
2016-07-19 09:33
#1

Ja, det gör jag ofta!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

aggeelin
2016-07-19 16:06
#2

Jag drömmer ofta knasigt! Häromnatten fäktades jag med värja!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2016-07-19 16:09
#3

Ja man undrar ju vad som händer i hjärnkontoret😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2016-07-19 16:12
#4

Förr hade jag en återkommande dröm om tomma hus. De var helt omöblerade och fönstren var öppna men det fladdrade ofta gardiner i alla fall.

Läste i någon drömbok att hus symboliserar själen och då måste min själv vara tom och totalt utflyttad😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2016-07-19 22:42
#5

Ja, i natt drömde jag att jag äntligen hade börjat få kläm på hur jag skulle måla Vedic Art och hade precis börja klämma ut färgen. Precis då skulle vi ha fika, så jag fick aldrig börja måla….😕😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
2016-07-20 07:50
#6

Usch ja, jag har haft hemska drömmar , någon som jagar en , varför har man det?? måste kolla någon drömsajt om detta!! 😮

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: