Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 534 ggr
aggeelin
5/4/16, 7:09 AM

Godmorgon onsdag 4 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Ännu en härligt fin dag! Frukost i uterummet även idag. Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Carrosh
5/4/16, 1:15 PM
#1

God eftermiddag!

Har min andra mensdag idag + jobb igår, så var trött och hade huvudvärk idag när jag kom hem. Fick ett samtal dock av blombud som ville se om jag var hemma i eftermiddag. Är tydligen blommor på väg till mig, som dyker upp strax. Ska bli spännande att se vem de är ifrån! Misstänker att det är någon/flera i min familj, eftersom jag fyller imorgon. Sitter här och väntar med spänning! 😃🌺

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
5/4/16, 5:18 PM
#2

Godkvälls

Fint väder ute, Härligt Och jag har rensat ogräs från trädgården. Mer finns får ta resten i morgon
Ledig dag i morgon, Skönt

Tarotstollan
5/4/16, 5:41 PM
#3

#1. Grattis Carrosh!🌺

Solsken här men fortfarande iskallt balkonggolv, det går inte vara där ute utan skor på fötterna och jag vill inte ha skor på mig därute…☀️😡
Hade planerat att gå ut idag men det får bli senare i så fall, tänkte att jag skulle gjort saker i morgon också men då är det ju helg. ..🤪
Sådant som jag knappt tänker på då jag är ledig hela tiden, så helgdagar ställer till en del problem ibland!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carrosh
5/4/16, 5:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3 Tack :)

Så här fina blommor skickade min familj till mig! 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
5/4/16, 5:57 PM
#5

#4 Åh vilken vacker färg på Kalla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
5/4/16, 5:58 PM
#6

Verkligen fina, jag har aldrig sett den färgen innan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Maria
5/4/16, 6:02 PM
#7

Jag har haft en lila med strimmor av vitt men denna enfärgade var ju jättevacker.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
5/4/16, 7:57 PM
#8

#5 åh, det är en Kalla alltså?

Gillar verkligen den här färgen, härlig lila färg! :D

Hur tar jag bäst hand om den? Läge? Vattning? Temp?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
5/4/16, 7:59 PM
#9

Jag tror att de trivs bäst i skugga och så vill de ha mycket vatten.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
5/4/16, 8:01 PM
#10

Jag hittade denna länken. Visserligen gul Kalla men det måste väl vara samma skötsel😉

https://www.blomsterlandet.se/Vaxtinformation/Inomhusvaxter/Krukvaxter/Blommande/Gul-kalla/

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
5/4/16, 8:05 PM
#11

Åh tack! Har helt glömt bort att jag kan söka på Blomsterlandet. ^^ Min hjärna är i lite förvirringstillstånd just nu. 🤪

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
5/4/16, 9:22 PM
#12

Idag har jag handlat till mig själv.

Jag var tvungen att köpa BH och jag har ju varierat så mycket i vikt så jag hade ingen aning om vad jag behövde. Jag avskyr verkligen BH men av respekt för andra så behöver jag ju det speciellt sommartid när man är tunnklädd😉

Jag hittade i alla fall en bra så då köpte jag en svart och en vit.

Jag hittade också lite grejor på Gudrun Sjöden.

Jösses. Det är riktigt ovanligt för mig som avskyr att handla kläder.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: