Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 462 ggr
aggeelin
2/5/16, 7:54 AM

Godmorgon fredagen den 5 februari

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Catwoman
2/5/16, 7:59 AM
#1

Godmorgon

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Toyan
2/5/16, 1:44 PM
#2

God middag! I morse var det några kallgrader & för en gångs skull ingen blåst. Tycker det är väldigt länge sen jag såg Peter här, nån som vet om han är sjuk eller slutat som medlem? Fin fredag till er🐦

Maria
2/5/16, 2:47 PM
#3

God eftermiddag.

Skönt att det är fredag idag😉

#2 Peter har avslutat sitt konto.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

stina63
2/5/16, 6:27 PM
#4

God eftermiddag

Jösses så trött jag är. Sitter här och jäspar ikapp mej själva. Inte konstigt för jag är ju ledig två dagar.
Önskar er alla en skön fredag

Tarotstollan
2/5/16, 6:27 PM
#5

Här har varit soldis i dag och några plusgrader.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

stina63
2/5/16, 6:47 PM
#6

Ja de har varit lite sol i förmiddags. Något jag reagerade på var att de var så ljust i morse när jag cyklade iväg halv åtta..
Märker man att de går mot ljusare tider, Härligt

Annons:
flisan708
2/5/16, 6:50 PM
#7

God kväll!! -2 grader, varit så hela dagen. Nu är det helg - underbart och jag är ledig. Skönt efter en lång jobbvecka. Önskar er en fortsatt trevlig kväll!!

stina63
2/5/16, 7:00 PM
#8

Detsamma till dej flisan.
Ja jag har också jobbat helgen nu är jag ledig denna helg, Lång vecka eller två långa veckor blir de.
Jobbar heltid

flisan708
2/5/16, 7:07 PM
#9

#8 Samma här, jobbar med heltid. Nästa helg jobbar jag mä. Ändå jobbar jag mindre helger nu när jag jobbar i kommunen än när jag jobbade åt landstinget. Det tog nog ett år innan jag fattade vad äntligen fredag innebär.

stina63
2/5/16, 7:17 PM
#10

Nästa helg jobbar jag med..
Har 7 veckors schema jobbar tre helger på sju..
Så under dom 7 veckorna så har jag två helger i rad som jag är ledig. De är skönt
Innan jobbade jag måndag till fredag. Då var jag helt slut på fredagen. Tycker de är skönt jobba helg vara ledig mitt i veckan. Då är jag bara ledig en dag då jag jobbar helg..

flisan708
2/5/16, 7:26 PM
#11

#10 Vi har sk önskeschema, lägger nio veckor och då ska vi lägga 6 stycken helgpass ( lördag, söndag). Det blir ungefär var tredje helg. Det funkar jättebra. Håller med om att det är skönt att kunna vara ledig en vardag då och då. Som jag har det nu med schema så bra har jag aldrig haft det.

Maria
2/5/16, 7:27 PM
#12

#11 Menar du att ni jobbar 6 helger av 9 😮

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flisan708
2/5/16, 7:51 PM
#13

#12 Nej nej det blir tre helger på nio veckor.

Annons:
Maria
2/5/16, 7:54 PM
#14

#13 Men du skrev ju att ni ska lägga  6 helgpass. Är det för att gardera då?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

stina63
2/5/16, 8:04 PM
#15

Tror hon menar lördag söndag. Blir två helgpass,, om de är de du menar flisan

Maria
2/5/16, 10:11 PM
#16

Aha, jag trodde hela helgen var så att säga ett helgpass.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flisan708
2/5/16, 11:19 PM
#17

#15 Så är det. Att det är sagt så är att en del gillar att sprida sina helgpass och aldrig jobba en hel helg per gång. De flesta som jag gillar att göra en hel helg för att slippa vara inne på så många helger.

Upp till toppen
Annons: