Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 759 ggr
aggeelin
2015-11-28 01:04

Godmorgon lördag 28 nov

Godmorgon på er! Önskar er en fin lördag. Dags för en rejäl sovmorgon! Just nu två katter i sängen. Lördag dag blir det julmarknad med vänner - fast det ännu är långt till jul.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Leffe
2015-11-28 02:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Två riktiga bästisar så här på natten till lördag

Tarotstollan
2015-11-28 02:54
#2

Ja, det skall bli skönt att få sova ut. Det har varit en jobbig vecka med mycket och långt gående,  mycket tungt att bära  emellanåt.  Dessutom hade jag tvättid idag så min kropp värker nu så det to m gör ont att andas! Tog ett varmt bad sent/tidigt nu i natt men det hjälpte inte mycket men jag vet att det blir mycket bättre bara jag får sova!😕

Ni som orkar gå upp som vanligt i tid ha en underbar lördag! Här har det lovats 100% regn!😉☔️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
2015-11-28 09:25
#3

Godmorgon på er nattugglor😃

Jag gick och la mig runt klockan 22 igår och gick upp klockan 9. 

Däremot har jag varit uppe fyra gånger inatt. Har haft sådan huvudvärk.

Det regnar hos oss och är 7 grader varmt. Det blåste ordentligt inatt men verkar lugnare nu.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Toyan
2015-11-28 10:45
#4

God förmiddag!

Här regnar det igen, hoppas ni har bättre väder för julmarknad agge, ha en trevlig dag.

#1 Så fina katter Leffe. Ha en trevlig dag på julmarknaden du också.

#2 Hoppas du mår bättre efter sömnen Tarotstollan.

#3 Jobbigt med sådan huvudvärk Maria, hoppas den är borta nu.

Ha en trevlig lördag alla LK:are🌺

Maria
2015-11-28 11:44
#5

Nu har vi veckohandlat och jag har köpt årets första valnötter (med skal) Jag tycker det är så himla gott.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2015-11-28 12:01
#6

Här är det slemväder ute. När jag är klar med tvättmaskinen som skvalpar runt nu ska jag åka på julmarknad.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
flisan708
2015-11-28 12:15
#7

Hej på er!! Dags att jobba fjärde kvällen, börjar känna mig lite dagvild faktiskt. Men men ny upplevelse. I morgon jobbar jag dagtur. Grått och mulet ute. Ha nu alla en skön lördag!!

Maria
2015-11-28 12:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Min man fick en rolig adventsgris av en arbetskamrat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
2015-11-28 13:25
Tarotstollan
2015-11-28 19:05
#10

Vaknade sent och såg att solen varit uppe och hälsat på trots att de lovat 100% regn här!😛 Så det blev inga fönster putsade idag heller, alltså inga stjärnor upphängda ännu!
Så jag började städa i badrummet stället, måste bara vila lite nu, så jag passar på att äta, skriva lite och titta på tv samtidigt!
#1. Gulliga katter!
#3.,5.Jobbigt med huvudvärk, är det migrän du lider av? Älskar också valnötter men de är ju så dyra så jag köper oftast inte så många.
#4. Även om ryggen värker så är det inte ens i närheten av vad det var igår. Sådant får jag alltid vara tacksam för!
#8. Den grisen var verkligen annorlunda!
Att äta 1 cm om dagen hade jag nog inte klarat, jag hade nog sparat den till Julafton sen hade jag ätit upp hela grisen på en gång!🤤😃 Hur lång och hög är den? Den kanske är mäktigare än vad den ser ut att vara?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[peter54]
2015-11-28 19:40
#11

God kväll 🙂

Idag har jag varit på terrariemässa på Solvalla tillsammans med min svåger och barnens lilla kusin Emil som är 8 år. Trevlig liten mässa och för en gångs skull köpte jag hem ett par nya djur samt några fina slingor plastväxter som en säljare från Polen tror jag, sålde. 

Lokalen var inget vidare för mig eftersom golvet sluttade kraftigt i ungefär två tredjedelar av ytan ner mot fönstren och jag hade svårt att gå där med mina proteser. Jag antar att det är utformat så för att folk står där och kollar på travloppen annars.

Carrosh
2015-11-28 19:46
#12

God kväller!

Börjar lite smått vakna till liv nu efter 3 jobbnätter + två shoppingrundor. :P Har äntligen hittat de skrikfärgade vantar jag letat efter ett tag nu, riktigt fluffiga ena! Ser fram emot lite kyligare väder nu så jag kan börja använda dem :) Nu blir det en lugn kväll här hemma själv, och imorrn sätter jag igång med ännu mer bakning! :D

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
2015-11-28 21:56
#13

Godkvälls

Dags att lägga sig efter ha jobbat delad tur, Ska upp tidigt i morgon jobba,,
Tittar in i morgon eftermiddag

Ha en skön lördag

Annons:
Leffe
2015-11-28 22:59
Upp till toppen
Annons: