Annons:
Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 462 ggr
stina63
11/24/15, 5:23 PM

LK egen adventskalender 1 december

Ja ni är väl sugna på våran egen LK adventskalender fortfarande? Då kommer här LK kalendern för i år 2015. Vår egen hemmagjorda kalender. Enbart för er medlemmar KyssJa ja de är ingen riktig kalender där vi öppnar en lucka.Flört

Varje dag från den 1 december till den 24 december kommer vi att ha en kalender.

PS Ju fler inlägg ni skriver, större chans har ni att vinna på ert inlägg (lott)

Klart du ska vara med och kanske vinna också. Kyss

Vill du vara med och vinna ska du trycka på JA knappen och skriva något i tråden. Då är du med och kan vinna om de är vinst den dagen.

För att vara med och vinna vinsten/vinsterna måste du vara aktiv medlem och skriva eller svara på inlägg inne på LK.

Vill du bara läsa men inte vara med och vinna, Då ska du trycka på Nej, Men då ska du INTE skriva i tråden.

Vi kommer ha lite vinster under månaden. Vinsterna är trisslotter och kanske lite andra små vinster. Men hur många de berättar vi inte. Vi får se vad tomten kommer med Present

Vi har vinstplanen på vilka dagar och vilka inlägg som de är vinst under december månad.

OBS

Inlägg som skrivs in efter klockan 22 är inte med vid vinstdragningen

Lycka till vännerPresent

Annons:
stina63
12/1/15, 7:39 AM
#1

Godmorgon första december. Låt oss lyssna på tänd ett ljus tänka på alla som är ute i kylan. Både människor och djur. Önskar er alla en fin dag och lycka till.

aggeelin
12/1/15, 8:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har tänt ett ljus till vår kalender! Önskar er alla en riktigt trevlig dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
12/1/15, 10:05 AM
#3

Tänk att det redan är advent.

Jag hörde ett bra uttryck en gång som stämmer numera tycker jag.

"Dagarna står som spön i backen"😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

snigelpiga
12/1/15, 1:30 PM
#4

Ja, jag har tänt ett ljus.

Mirinda
12/1/15, 3:05 PM
#5

Vad skönt det är att advent börjat!🙂 Jag njuter av de fina ljusen, både hemma och ute på promenad i bostadsområdet. Fina adventsstjärnor och ljusstakar överallt.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Tarotstollan
12/1/15, 9:36 PM
#6

Godkväll, i stugorna! Har varit ute med en kompis för att handla lite och passade då på att titta lite på julpyntet i olika affärer.  Alltid roligt att se alla färger, kulor, belysningar och pynt som kommit.
För inte prata om allt julgodis som poppat upp överallt!😎 Jag blir "sjuk" av att se allt och vill bara köpa varenda påse…
Tur att jag inte har så mycket pengar med mig ut, så det blev bara 2 små kartonger med marmeladfigurer. De skall jag spara till jul!😉
Jag skall i alla fall försöka!😃🤓

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
stina63
12/1/15, 10:02 PM
#7

Godkvälls på er alla

Inte många har skrivet här idag. Men de finns fler dagar, Gäller att skriva inlägg, Fler inlägg fler chanser att vinna,
Men idag är de nit lott,
Ny chans i morgon att skriva.

aggeelin
12/1/15, 10:24 PM
#8

Skriv mer, mycket mer imorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mirinda
12/1/15, 11:00 PM
#9

Apropå #6

Jag köpte en stor burk pepparkakor av mitt favoritmärke när vi storhandlade i lördags. Kakorna äter jag i strikt medicinskt syfte; man blir ju snällare av dem. Därför ordinerar jag mig själv en daglig efter-behovs-dos pepparkakor, för att min son ska få en riktigt adventssnäll mamma. Jag är givetvis alldeles för hälsomedveten och karaktärsfast för att stoppa i mig kakor av något annat skäl.😇😉

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Tarotstollan
12/1/15, 11:45 PM
#10

#9. Det var en bra idé det!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: