Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 623 ggr
aggeelin
2015-10-10 08:40

Godmorgon lördag 10 okt

Godmorgon på er! Lördag morgon är Sovmorgon för mig! Snart är det dags att gå upp och sätta fart men än nitat jag av stillheten, värmen och minkompischarlie som ligger på min arm.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2015-10-10 09:26
#1

Godmorgon.

Idag har vi områdets gemensamma höststädning så min man är ute med häckklipparen. Han är väldigt engagerad i alla projekt. Jag kommer att hålla mig inomhus. Smita med andra ord😉

Idag ska vi äta röding i ugnen med ett täcke av västerbottenost blandat med philadelphia. Mandelpotatismos och broccoli.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Toyan
2015-10-10 09:49
#2

God morgon!

Kylig morgon , ser ut att bli en fin dag.

Ha en fin helg🌺

[GunillaSF]
2015-10-10 09:51
#3

God morgon Trött trött trött, antar att det är gårdagens anspänning som släpper. Några koppar kaffe nu så kommer jag igen med dagens sysslor. Ska till ett av mina barnbarn som fyller år idag och ikväll ska jag och min syster ut och äta. Blir trevligt och ett bra avbrott i " vardagen" fast det är helg. Fin höstdag på er 🍂🍄🍃🍎

[peter54]
2015-10-10 10:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon 🙂

Här är helmulet men ändå minus på termometern. Rådjuren har skiftat färg snabbt från den rödbruna för en månad sedan till den vintriga gråbruna. Här har ett ensamt rå klivit ut på den frostiga vallen 300 meter från köksfönstret.

flisan708
2015-10-10 18:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God kväll!! Idag har jag varit på sy ; väv och pysseldag. Planen var att göra klart lite vävda saker men jag fastnade med en slattebit som blev en skräpförvaring till bilen. Haft en jättetrevlig dag!! Hoppas att ni haft desamma!!

[Ruffsetuss]
2015-10-10 20:21
#6

Vilken gullig skräpförvaring 😃

Annons:
stina63
2015-10-10 20:48
#7

Godkvälls

Nu har jag jobbat hela dagen kvällen. Rätt trött blir man jobba inom vården demensvård.
Men de är roligt samtidigt med våra äldre. Nu är arbetspasset slut för idag. Ny i morgon. Tidigt upp med tuppen
ha en skön lördag

Upp till toppen
Annons: