Annons:
Etikettsjälvförverkligande
Läst 1319 ggr
Thotis90
10/5/15, 12:00 PM

Vad är din stora dröm?

Vad är din stora dröm? (motivering valfritt)

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Annons:
Thotis90
10/5/15, 12:00 PM
#1

Jag börjar Blomma Jag har haft många drömmar genom åren - bl.a. bli innebandyproffs, få barn och bli dietist. Jag blev inte innebandyproffs och några barn verkar det inte bli tack vare min endometrios (har försökt bli gravid i över 3 år utan resultat), men dietistdrömmen finns fortfarande kvar och den försöker jag jobba mig till nu genom att läsa kurser som ger meritpoäng då jag är några poäng kort. Till hösten -17 tänker jag söka till universitetet.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

catcult
10/5/15, 12:02 PM
#2

Jag skulle vilja vara diktator för Sverige. Tror det uppdraget skulle passa mig som handen i handsken!

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

[TanatosNyx]
10/5/15, 12:49 PM
#3

Jag skulle vilja vara frisk.

flisan708
10/5/15, 1:32 PM
#4

Min stora dröm är att få leva ett långt bra liv där jag får ha god hälsa och trygg ekonomi. En liten enkel stuga nära vatten vore trevligt. Dock ett krav på stugan, el måste finnas.

[Hästhoven]
10/5/15, 11:27 PM
#5

Min stora dröm är att leva livet helt enkelt, njuta av livet.  Att ha en större gård ute på landet med ladugård & ängsmark så man kan ha några får, hästar, höns, ankor & kanske en mindre grupp kor, samt en drös med hundar. 

En annan dröm jag har är att tågluffa, att känna sig fri & bara resa runt överallt, ta dagen som den kommer.

En annan lite mindre dröm jag har, som säkerligen går att uppnå redan om 1-2 år är att tävla rallylydnad eller sök med min hund.

& måste lägga till ännu en dröm jag har när ändå håller på, Jag har alltid haft en dröm om att rida på en häst i full galopp över en lång sandstrand (har galopperat lite överallt,men aldrig på en sandstrand, så det hade varit underbart).

🌺

Ravynsfair
10/6/15, 10:42 PM
#6

#5  Haha, skulle kunnat vara jag som skrev allt det där! 

Ungefär sådär ser mina drömmar ut minus ankor och istället kaniner 👍

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
[Hästhoven]
10/7/15, 12:24 PM
#7

#6: Haha 😃, se där ja!vad roligt 😃

Garnnystanet
10/7/15, 7:14 PM
#8

Min dröm är bla att få känna mig som en del av någonting socialt.  Jag gör sociala saker men det är inte alltid som jag känner mig som en del av det.

____

Medarbetare på Autism.

Upp till toppen
Annons: