Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 847 ggr
annia1
2015-10-05 04:38

God Morgon 5 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla god morgon.

Här är det 2 grader plus, tur jag inte behöver ut nu för det lite för kallt. Men det står inte på innan man ser det som varmt. Inget planerat för dagen. 

Nu är det visserligen bara början på oktober, men är det nån som sett nån av de nya sedlarna. Jag har inte sett nån än.

Hoppas ni får en bra start på veckan.

Bild från pixabay.com

.

Annons:
[TanatosNyx]
2015-10-05 05:00
#1

God morgon. Blev tidig morgon här då lilleman har det jobbigt med tänder som växer fram. Annars är vi bortskämda med en sjusovare som sover 14h nätter, så dumt att klaga.

Maria
2015-10-05 06:12
#2

Godmorgon från Göteborg. Här har vi 7 grader. Brrr. det börjar bli kallare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gittan
2015-10-05 07:01
#3

God morgon. Barnen är väckta. De ska snart till skolan. I helgen var vi och tittade på delfinshow. En show i det fria havet. Vi stod på land och tittade på dem med kikare.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


aggeelin
2015-10-05 07:37
#4

Godmorgon på er! Idag skiner solen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
2015-10-05 08:26
#5

Godmorgon!

Här är det jättefint väder, inte ett moln på himmeln. Jag ska snart börja göra mig i ordning, vi har kursstart på eftermiddagen. Men först ska jag leta rätt på ett nytt ritblock, mitt är fullt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

flisan708
2015-10-05 08:32
#6

God morgon!! Lämnat in bilen till kl 07 idag för vaxning mm. Två grader varmt ute och jag kan säga att jag saknade långkalsongerna påväg hem. Tur att jag plockade med mössa och vantar. Dagens plan förutom att hämta bilen på eftermiddagen är att greja hemma. Önskar er alla en skön måndag!!

Annons:
Toyan
2015-10-05 09:40
#7

God morgon🙂

Här i södern är det 10,5 grader och disigt.

Ska tillbringa större delen av dagen med barnbarnet🙂

Ha en fin måndag🌺

[Ruffsetuss]
2015-10-05 12:39
#8

Mittpådagenhej ! Strålande sol idag också , nattfrost o lite kallare här i Medelpad. Enda fasta planen för idag är en gemensam hundpromenad med grannarna kl två. Ha en fin Höstdag alla 🍃🍂🌞

[GunillaSF]
2015-10-05 12:58
#9

Go midda! Hemkommen från ett dygns jobb och har precis gjort en bulldeg. Klockan 6 i morse hade vi -3 grader och alla blommar har nu fryst. Är glad att jag hade tagit in alla mina pelagonior. Fortsatt bra dag alla!

stina63
2015-10-05 17:04
#10

God kvälls

Jobbat färdig idag. Skönt väder ute men de känns att hösten har kommet.
Dags att ta in blommorna snart..
Ha en skön måndag

Carrosh
2015-10-05 21:00
#11

God kväll!

Tog en tur till biblioteket och lämnade böcker och lånade några nya. Vaknade sent idag, så har inte hunnit med så mycket mer än det, handla och äta middag. Har en katt som trängt in sig mellan stolsryggen och min rumpa och totalmyser, så jag sitter nog lite fast här ett tag. 🤪

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Afturelding
2015-10-05 21:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag hittade mitt ritblock tillslut. Och detta var vad som växte fram. Min konst är ganska ofta obehaglig, men denna… 😂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[peter54]
2015-10-05 23:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

God kväll 🙂

Jag satte på mig långbyxor idag, första gången sedan 15e april jag inte har shorts på mig, men det var frost när jag gick upp i morse, så det kändes som det var dags för långbyxor.

Rådjuren la sig ner en stund vid 16.30-tiden, på håll såg det lite kul ut med två huvuden som stack upp ur gräset.

Annons:
annia1
2015-10-06 03:53
#14

Gittan det måste varit nåt att se. 
Jag har bara sett delfiner på nära håll i kolmårdens djurpark.

.

Upp till toppen
Annons: