Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1496 ggr
aggeelin
9/23/15, 8:28 PM

Tyck till - Vår plats i etern - LK (Livskvalitet)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 11
Förhandsgranskning av bild 2 av 11
Förhandsgranskning av bild 3 av 11
Förhandsgranskning av bild 4 av 11
Förhandsgranskning av bild 5 av 11
Förhandsgranskning av bild 6 av 11
Förhandsgranskning av bild 7 av 11
Förhandsgranskning av bild 8 av 11
Förhandsgranskning av bild 9 av 11
Förhandsgranskning av bild 10 av 11
Förhandsgranskning av bild 11 av 11

Jag och Stina har en fråga till DIG som brukar titta in, läsa, kommentera och diskutera här på LK.

Vad önskar du få ut från LK? Vad är ditt nöje med att delta i trådarna här- vad vill du få ut? Tycker du om bilder, lekar, diskussioner, prat om mat - ja, vad tycker du  att vi ska syssla med här?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Tarotstollan
9/23/15, 9:24 PM
#1

Jag tycker om det mesta som redan förekommer här inne. Alla fina bilder som ni delar med er av. Själv kan jag inte lägga in bilder då jag inte har varken kunskaper om kamera eller bildarkivs grejer på datan.
Lekar som kan vara kul, (så länge det inte gäller att lägga in bilder), diskussioner, (om det är ett ämne jag har någon inblick i), mat, javisst!Kör på, jag tror att vi som varit härinne innan stannar kvar och tar del i det ni hittar på!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

stina63
9/23/15, 10:05 PM
#2

Så skönt tarotstollan att ni vill vara kvar. ❤️

[peter54]
9/23/15, 10:31 PM
#3

Innehållet här är såpass varierat så att det finns något för alla. Kör på bara 🙂

Istället tycker jag att vi andra borde bidra lite mer med sådant vi kan, har upplevt eller annat. Då menar jag inte länkar till Youtube, sådant finns det redan för mycket av och jag öppnar dem sällan eller aldrig eftersom de inte är specifika för LK.

Alla sysslar ju med någonting, en del sysslar med mycket, där finns säkert något att dela med sig av 👍

aggeelin
9/24/15, 7:58 AM
#4

Intresse för att tycka till?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
9/24/15, 9:51 PM
#5

Putt

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
9/25/15, 9:56 AM
#6

Vad jag tycker så mycket om med LK är att här kan man skriva om stort och smått. Det är en vänlig sida och jag ser den lite som ett andningshål emellanåt.

Här finns folk i alla åldrar med olika bakgrund och alla har något att bidra med.

Jag gillar det mesta med LK. Jag tycker om bredden. Alltifrån musik, djur, tips, berättelser osv.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
stina63
9/25/15, 4:50 PM
#7

Skönt ni gillar LK själv känner jag att de är en liten andnings oas vara på

Upp till toppen
Annons: