Annons:
Etikettbok-och-lästips
Läst 1851 ggr
stina63
2015-09-23 06:11

God morgon 23 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Ny dag och det regnar ute. Ska iväg jobba. Känns jobbigt att stiga upp. Men klarade av de ändå. Var hundra på jag skulle jobba kväll. Tur man kollade på schemat i går kväll Ha en bra dag

Annons:
stina63
2015-09-23 06:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Väntar på något gott innan jag cyklar i väg

aggeelin
2015-09-23 07:15
#2

Godmorgon på er! Ja idag var det svårt att komma upp. Jag har inte sovit så bra idag. #0 såklart att de vill ha något gott! De vet att du blir borta länge.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
2015-09-23 15:52
#3

God eftermiddag

Oj ingen mer än jag och agge som har skrivet här idag. Men dagen är inte slut ännu
Skönt väder ute idag. Var rätt varmt skönt.
Ja du agge de gäller att man har gottis hemma.,. köper massor har hemma så man slipper gå ner hela tiden djuraffären

[peter54]
2015-09-23 17:16
#4

God eftermiddag 🙂

Jag har varit på min vanliga behandling och efter att jag kom hem vid 16.30 har jag bara suttit här. 😉

chik
2015-09-23 18:30
#5

God kväll här i burken. 
Vilka fina kissar du har Stina..O klart att de vill ha gotterier..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tarotstollan
2015-09-23 20:57
#6

Halvklart men uppehåll idag. Var ute en sväng och hämtade veckans Sudoku och även köpt kattgodis till mina jamare. Jag ger mig 17 på att tillverkarna har lagt kattknark i godiset för de lever som helgalna idioter om de inte  får något och är det slut så lever de rövare tills jag går ut och köper nytt! Antar att det är det som kallas bortskämda!😉😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
stina63
2015-09-23 21:07
#7

Godkvälls

haha ja de tror jag också tarotstollan att de har gjort., Anton han vill ha varje dag, säger till själv också.
Köper på Lidl där de är 10 stycken i en förpackning för billig peng. Sen dom som är tre i djuraffären.
Gäller att man har hemma.
Ja chik de älskar godis speciellt Anton..
Peter då är det skönt få sätta sig ner göra annat efter varit borta hela dagen

Tarotstollan
2015-09-23 21:56
#8

#7. Det godiset jag köper heter Dreamies och kommer i 60 gr påsar, finns i flera smaker. En sådan påse klämmer de nästan dagligen! 😮Det räcker inte att ge dem 1-2 ggr om dagen, för de sitter vi skafferidörren och jamar högre och högre tills det låter som vrål och den äldste sätter igång och river och drar i dörren och försöker få upp den själv. Tur att jag har bra lås på den dörren!😃 Jag har inte mycket att sätta emot när det händer, så egentligen skulle jag sluta helt att köpa godis till dem men det är ju svårt när jag själv sitter här och knaprar på något gott. Jag får dåligt samvete för att jag har godis och de inte!😕
Sådana där mjuka pinnar brukar jag köpa lite då och då men de nöjer sig inte med ett 3 pack som då blir 1½ pinne var, utan efter en mycket kort stund så sitter de där och vrålar igen!🤪

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

stina63
2015-09-23 22:03
#9

Mina vill ha stängerna eller pinnarna. Anton kastar sig över dom ,, Gottegrisen som han är. Nä en eller två räcker inte alls , utan de är två tre stycken.
Morgon och kväll vill dom ha.

coshida  10 cat sticks koster omkring15 kronor för en förpackning där är tio långa pinnar

Sen köper jag vitakraft catstick där det är tre i en förpacking. köp fyra för 29 kronor,
Ja har man bara två katter inga barn så blir de så..

Upp till toppen
Annons: