Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 774 ggr
Cristine
2015-08-31 05:47

God morgon 31 sista sommardagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

😭 Adjö!

Det blev nästan ingen alls, såå trist

Nä nu får man rycka upp sig och hoppas på en jättefin höst. istället!😃

Önskar er en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Maria
2015-08-31 06:15
#1

Godmorgon.

Japp, hösten kommer att bli jättefin🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[peter54]
2015-08-31 06:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon 🙂

Lite dimmigt här och 8 grader. Jag har haft en jättebra sommar, lite för mycket vatten under juli, men annars - toppen och för mig är den inte slut ännu. Först när jag byter till långbyxor istället för shorts är sommaren över för min del. Bortsett från en enda dag, när jag skruvade takplåt i lördags, har jag haft shorts varenda dag sedan april.

Sorgmantelfjärilen tog en paus på gräsmattan i lördags, just när jag råkade passera med kameran i handen.

Tarotstollan
2015-08-31 06:28
#3

Här var i alla fall tillräckligt varmt även om det regnade mellan varven.

Just nu ser det lite  halvklart ut men det är lovat sol under dagen, vi har 11,4 ° C för tillfället.
Skall krypa ner i bingen nu!😴

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Afturelding
2015-08-31 07:45
#4

Godmorgon!

Här är det 12 grader och inte ett moln på himlen. Det är också terminsstart på högskolan, men det är först vid klockan 13 så jag har god tid på mig att leta fram block och pennor. De tycks ha hamnat i något hörn under sommaren 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
2015-08-31 08:19
#5

Godmorgon på er! Här har det varit en bra sommar i augusti. För mig tar sommaren slut när den meteorologiska hösten kommer, ungefär. :) jag hoppas på fina sensommardagar!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
2015-08-31 08:28
#6

God morgon!

Visst gick sommaren fort, men jag älskar hösten och hoppas på en vacker september.

Ha en fin dag🌺

Annons:
flisan708
2015-08-31 08:50
#7

God morgon!! Glad och lycklig!! Kom till jobbet 0725, insåg vi var mycket folk och tog chansen att bli flexledig. Rapporterade helgen för dagen och vips åkte jag hem. Behöver det verkligen då jag bara varit ledig två dagar på fjorton dagar. Varit egentligen bjuden på middag hos en väninna men messade att jag blev ledig så nu blir det lunch istället. Hon blev glad och jag är glad att jag var kvick i mina beslut idag. Bonusledig en måndag är inte fy skam!! Ska njuta!! Kram på er!!

aggeelin
2015-08-31 08:54
#8

#7 å så härligt! Njut!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2015-08-31 08:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Vackert att se på hos grannen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
2015-08-31 08:56
#10

#8 Lovar!! Ska nog ta och köpa lite ljung till balkongen och plantera. :-)

Carrosh
2015-08-31 10:54
#11

God förmiddag!

Ser fram emot hösten, jag. Färgerna på träden, regnväder då man kan kura in sig i en mysig filt framför en film med en kopp varm choklad i handen. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
2015-08-31 16:30
#12

God eftermiddag

Regn och sol har det varit idag. Känner att hösten är på väg, men de är fint väder ändå,. Även om de är sista dagen på sommaren.

Ha en bra dag

Tarotstollan
2015-08-31 19:42
#13

Jag undrar vart solen tog vägen som de lovade?🤔 Den var på gång vid 06.30 tiden men sen vann regnmolnen igen!☔️ Har varit ute en sväng och det var vått!😉 Skönt att komma in och ta på sig torra kläder och få lite mat i sig. Nu är det snart dags för "Vem tror du att du är", tycker det är intressant med dessa släktforskarprogram!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Carrosh
2015-08-31 19:46
#14

#13 Udda namn på ett släktforskarprogram. Ungefär som att ens personlighet styrs av vad som finns i ett slags osynligt bagage man inte visste om att man hade. :/

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Tarotstollan
2015-08-31 19:59
#15

#14. Ja, det kan tyckas konstigt men ofta visar det sig att de faktiskt har mer gemensamt med sina avlägsna släktingar än man tror från början.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carrosh
2015-08-31 23:29
#16

#15 Intressant! Kanske kan bli en annan tråd om det då! Ett ganska intressant ämne!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: