Annons:
Etikettminnen
Läst 2101 ggr
Cristine
2015-08-06 01:59

Minnen

Har du minne av vad du gjorde när du var i 6 års åldern och vilka lekkamrater du hade?

Har du någon kontakt med dem idag?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Tarotstollan
2015-08-06 02:13
#1

Jag lekte med min syster, hon var väl den enda som var född då. Min kusin var bara 1 år och min klasskamrat träffade jag inte förrän jag var 7.
Min syster lever inte och min klasskompis pratar jag lite grand med när vi springer på varandra någon gång om året. Kusinen träffar jag ju lite då och då men den vänskapen som fanns när vi var mindre är ju bortblåst nu eftersom vi alla är vuxna och lever helt olika liv.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
2015-08-06 08:29
#2

Jag har spridda minnen och har min "bästis" som vän på facebook från den ålder.

Vi umgås inte nu utan det var bara en kort tid innan hon flyttade.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2015-08-06 09:27
#3

Japp vet ungefär, vissa har jag kontakt med idag :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
2015-08-06 11:34
#4

Nej, min farsa är en rastlös person med vittflygande planer som alltid går i stöpet och aldrig någonsin blir färdigställda.

Därför flyttade vi minst en gång vartannat år och jag hade gått i tio olika skolor när jag slutade 8an. Alla mina kompisar har jag skaffat i vuxen ålder, från 17-18 år och framåt.

citytjejen
2015-08-06 18:54
#5

Jag har ingen kontakt med mina barndomsvänner. Eller jo, några är jag vänner med på Facebook, men det är också allt.  De flesta var, tja, inte så snälla mot mig. Alla mina vänner är personer som jag lärt känna från gymnasietiden och efter det, och de är både snälla och bra 🙂

/Christina

stina63
2015-08-07 20:19
#6

Ja de har jag många minnen. Kommer ihåg ända ner till  2-3 års ålder
Bästa kompis hette Marie-louise vi träffades som vuxna ett par gånger

Annons:
Loris M
2015-08-07 20:43
#7

Har många fina minnen även när jag var tre, fyra år. Hade flera kompisar och två bästisar. Nu bor vi i tre olika länder och den ena har jag haft kontakt med för några år sedan och även träffat. Men vi insåg båda att vi inte hade så mycket gemensamt längre.

Denna kommentar har tagits bort.
Honestyisdead
2017-07-19 15:07
#9

Jag är fortfarande vän med flera stycken från dagis. Har många minnen från den åldern.

Maria
2017-07-19 15:26
#10

Min son har kvar många av sina kompisar från förskolan och de har följts åt- Det tycker jag också är jätteroligt för då vet jag hur det har gått för alla hans kompisar🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Darkylucy
2017-07-19 16:18
#11

fast i slut ändan så splitras många som hade vänner när dom var yngre en del fel av en skälv ebn del fel av dom och ibland förndras alla och en skälv till nåt dåligt eller bra 😕

the darkynessLyssnar på musik

JMW
2017-07-19 17:14
#12

Jag blir så imponerad av att ni kan minnas något från 6-årsåldern. Jag har absolut inga minnen från då. Jag var 6 när min syster föddes men det har jag absolut inga minnen av. Tror inte jag har några riktiga minnen förrän jag är 8-9 någonting.

Darkylucy
2017-07-19 20:04
#13

#12 ju det är olika för alla vad dom mins å så. mina bästa minen hade jag nog runt 13år tills 15 16år sen senare mycket runt jag var 19 tills 26 eller 28 sen burgar allt gå sakta utut jag hur jag var som persion och alla förändras jag med

the darkynessLyssnar på musik

Annons:
molam
2017-07-19 23:28
#14

Har inget minne avvad jag gjorde då, men hade bara en vän, och henne har jag kvar än idag =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Darkylucy
2017-07-20 01:27
#15

#14 det är ju bra annars brukar man splitras som allt annat med tiden fast väldigt bra om ni är vänner än i dag😉

the darkynessLyssnar på musik

Soligajag1
2017-07-24 08:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Jag har knappt något minne från 6-årsåldern, , kan det va att vi flyttade till Sverige från Finland då, Vi är fyra syskon , vi lekte med varann. Jag har en syster som är 1 år äldre och en som är 2 år yngre , storebror som är 4 år äldre , Jag är mellanbarnet .

Detta foto är från Finland , jag som står där med fingret i mun, min stora syster bredvid, nån kompis och lillasyster min.

Den andra bilden är vi i Sverige , då är jag äldre .

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: