Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 688 ggr
stina63
2015-08-01 09:39

God morgon 1 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var vi inne i augusti månad. Jösses dags att snart flytta hem till lägenheten. Brukar jag alltid göra i augusti. Sommarn har varit väldigt dåligt även om vi har haft en del solglimtar värme.
Jobbar kväll så jag önskar er alla en

Skön Lördag

Annons:
[peter54]
2015-08-01 10:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

God förmiddag 🙂

Soligt från klarblå himmel, inte ett moln i sikte. Vår nya granne i norr har skurit hö på åkern, kul att den används igen efter 5-6 år i träda.

flisan708
2015-08-01 11:05
#2

God förmiddag!! Ledig helg!! Njuter!! Jobbat två veckor nu efter semestern och det känns bra. Börjat planera in lite kul saker för att förgylla hösten. Kanske beror det på att det är dags för att planera höstschemat på jobbet. Men än ska man njuta av sommaren. Ha nu alla en skön lördag!!

aggeelin
2015-08-01 12:57
#3

Godmorgon! Här skiner solen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
2015-08-01 15:00
#4

God eftermiddag!

Otroligt fint och soligt väder här idag! Känns som att det kan vara varmt ute också, så kanske ska ta mig en liten tur ut om jag orkar. :) Börjar på att bli bättre nu äntligen! Känns riktigt, riktigt skönt!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[peter54]
2015-08-01 18:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Jättefin dag, soligt och 22-23 grader i skuggan. Jag har skruvat fast alla takreglar med bleck och börjat med läkten.

Maria
2015-08-01 19:15
#6

#5 Jag tycker du är helt suverän med tanke på dina proteser. Hur kan du stå på en stegen så högt?😮 Är det en vanesak? Känner du dig säker så att säga?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
fotokrafs
2015-08-01 20:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God kväll!

Har varit sol idag, så vi tog en tur till motionsspåret. Nu ska slappas.
Jag och maken har varit borta några dagar.

Gissa vart!

Två semesterveckor kvar👍

fotokrafs
2015-08-01 20:09
#8

#5 o Mysigt skägg du har 👍

[peter54]
2015-08-01 22:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#6 Jag är noga med att stegen står stadigt, men annars är jag säker, det är mest frugan som är osäker när det gäller mina klätterövningar 😉

#8 Tack 😃 Det ser tätare ut på avstånd än vad det gör på nära håll. Jag har ingen superbra skäggväxt, men nu har jag låtit det vara ett par månader. Rakat av det har jag inte gjort sedan 1996, bara klippt med trimmer och sax, men som sagt, nu har jag struntat i det också ett tag 🙂

Det ser ut som om du har varit på Gotland.

Upp till toppen
Annons: