Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 775 ggr
Cristine
2015-07-20 07:15

Stolt

Har du gjort något denna månad som du är extra stolt över?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
tlover
2015-07-20 10:37
#1

Gjort momsredovisningen, den är lika jobbig varje kvartal

l'm back

[sanna70]
2015-07-21 10:42
#2

Jag har gjort "Make over" i mitt sovrum på egen hand med hyfsat bra resultat så nu ser väggarna betydligt bättre ut 🙂

Allt oviktigt
2015-07-21 16:25
#3

Jag är stolt och glad över att en person som läst min bok hittade till min blogg och skrev positivt om boken

[peter54]
2015-07-21 18:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag är rätt stolt över det mesta jag åstadkommer eftersom jag har en del jobbiga handikapp och jobbar med små resurser. Det här påbörjade projektet är jag stolt över. Tråkigt bara att det regnar så mycket att jag inte kan jobba vidare med det som jag vill. Idag har jag bara hunnit markera ut för takreglarna innan det började skvala igen.

Maria
2015-07-21 18:45
#5

Jag har personligen inte så mycket att vara stolt över utan jag brukar vara stolt över vad min man åstadkommer här hemma😉. Han har projekt på gång hela tiden.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[VSK]
2015-07-21 22:51
#6

Brukar inte vara stolt över nåt bra jag gjort. Har aldrig förstått varför.

 Men jag blir glad om andra blir glada över nåt jag gjort för de. 

Men visst, lite stolt kanske jag blev när jag flashade om satellitmottagarna så jag kan köra streaming över nätverket på de satellitkanaler jag har till tv i sovrummet, mobiltelefoner samt datorerna. Det var en hel del pyssel mm. Speciellt när det var första gången. 🙂

Bara det att hitta kompatibel sticka för flashningen 🤦‍♂️

Annons:
Intehärutandär
2015-07-22 18:38
#7

Att jag ordnade så att min mormor fick säga adjö av sin livspartner medans han levde. Och allt omkring begravning och juridiska bråk efter.

aggeelin
2015-07-22 23:35
#8

Godkväll!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

annia1
2015-07-27 03:53
#9

Jo finns flera saker, men inte bara nu i juli (på grund av regnet) utan under juni och juli. 

Gjort ny altantrappa. Gjort ny kompostlåda (ska göra en till senare). Bytt lås på två dörrar plus lite annat pyssel i trädgårn och ute i garaget.

.

Upp till toppen
Annons: