Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 339 ggr
Maria
2015-07-06 06:18

Godmorgon måndag 6 juli

Så då var det roliga slut…😉

Nu är det som vanligt i Göteborg. 19 grader. Blåser gör det och regnar från sidan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[peter54]
2015-07-06 06:39
#1

God morgon 🙂

Här är lite mulet och 14 grader - äntligen lite svalare! 😃

Huset är dock fortfarande uppvärmt av den myckna hettan under den gångna veckan, så inne är det hemskt trots fläktar och alla myggfönster. Jag kan inte torka mig torr efter duschen, huden är ändå fuktig och det krävs hjälp för att få på en t-tröja.

Cristine
2015-07-06 07:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon på er! Här är det också bra mycket svalare…13 ½ men 24 inne.

Nu väntar morgonfikat

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
2015-07-06 08:18
#3

God morgon

Skönt åskan och regnet rensade bort de är skönt. Hugo och Anton mår prima nu., De gjorde inte Anton i går och under helgen.. Anton har varit sur vresig morrat haft sig åt Hugo,  Men idag är dom som vanligt igen.
Imorgon börjar jag jobba igen.

Ha en skön måndag

aggeelin
2015-07-06 09:03
#4

Godmorgon!

Det här är min första semesterdag och nu har jag ledigt i fem veckor. Ute är det  regn. Jag hoppas att det kommer att regna effektivt så att det kan bli fint igen. (lagom varmt räcker ;) )

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
2015-07-06 16:36
#5

God eftermiddag - god kväll!!! Veckan går så fort att det är dags att åka från Zakynthos i morgon bitti. Veckan har varit bra och blandad. Varm och skön och eftersom det är första gången jag besöker Zakynthos så har jag åkt och tittat på mycket. Inte blivit så mycket sol och bad dessvärre. Igår låg jag i feber och frossa. Air-conditioning sjuka kan vi kalla det. Kalamaki är en liten by där mycket är riktat mot engelsmännen, faktiskt svårt att hitta grekisk mat. Hotellet är väldigt brittiskt med mat, kultur osv. Men man har lärt sig att ta seden dit man kommer. Spelade faktiskt bingo en kväll och det var faktiskt ganska kul. Folks engagemang i spelet gjorde det kul. Skulle jag resa tillbaka till byn, nä men gärna öns norra eller västra del. Om jag inte lyckats lägga till bilder gör jag det på onsdag. Hoppas att det är bra med er!!

Upp till toppen
Annons: