Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 509 ggr
Cristine
2015-05-26 07:04

God morgon den 26 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…Känner inte alls av att vi är på väg in i sommaren. Sitter här och småfryser me fleecejacka på!

Önskar er en trevlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Fridaaaa
2015-05-26 07:54
#1

Morgon!

Ja inte långt kvar till sommaren. Inte ens en vecka kvar 😃 (räknar sommar från 1 juni). Men hoppas att vädret blir bättre. Dock soligt och relativt varmt idag.

Blir att plugga idag men huvudet hänger inte med ochkänns inte alls som att det kommer att bli "min" dag idag :/

Brunnsparken Ronneby

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
2015-05-26 07:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon! Idag har jag sällskap vid frukostskålen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
2015-05-26 08:39
#3

God morgon!

Ser mysigt ut och så smakar ju frukosten ännu bättre i så fint sällskap agge🙂

Ha en härlig dag alla LK:are🌺

[peter54]
2015-05-26 08:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon 🙂

Här är just nu soligt, men prognosen visar att det ska regna idag. Jag älskar den här tiden mellan hägg och syrén och skulle önska att sommaren kunde vänta ett par tre veckor till. Strykande åtgång på fågelmaten, 12 liter den senaste veckan. När det är slut på bordet är det strid om de utsprätta fröna på marken, här är herr och fru stenknäck. De är bittra konkurrenter om maten.

Maria
2015-05-26 09:04
#5

Godmorgon. Det har varit strålande fint ända tills nu då molnen kom och det blev riktigt mörkt inne.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2015-05-26 09:08
#6

Talgoxe med mat till sina bebisar. Har ett par som varje år har minst en kull ungar vid vår ytterdörr, på hörnan där in under taket på något sätt :) Räddade en unge som villat bort sig in i ventialtionen så jag fick ut den i badrummet :P

Denna plutt räddade jag för exakt 1 år sedan idag

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Sisa2]
2015-05-26 09:11
#7

God morgon,

och tack för jättefina bilder !

Verkar varmare ute idag och solen skiner.

Ta vara på Dagen !      🙂

stina63
2015-05-26 10:19
#8

God morgon

Så underbara fina bilder. Härligt.
Jobbar kväll Men undrar har sommaren tagit semester eller vart tog sommaren vägen. 
Kanske ska öppna en tråd om de hehe.

Ha en skön tisdag

[Sisa2]
2015-05-26 11:40
#9

# 8   Varför inte, stina…  en tråd om sommarens semester !      😉

Anterrabae
2015-05-26 11:51
#10

God förmiddag! Här är det lite segt. Jag börjar bli rastlös av skadorna, vill ut och gå, eller ännu hellre ut och springa! Nåväl, en sak i taget.. Först läkning, sen balansträning. Vilka fina bilder! Tack för den! Jag vill också mata och ha fåglar nära, men med jagande katt hemma känns det inte schysst mot fåglarna.. De skulle bli frukostbuffé. För övrigt verkar det vara ganska soligt idag. Hoppas det håller i sig!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[peter54]
2015-05-26 20:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Det regnar har nu, annars har dagen varit bra tycker jag.Lagom varmt för min smak 🙂 Jag såg en råget med två nya killingar ute i maskrosfältet.

Upp till toppen
Annons: