Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 579 ggr
Afturelding
2015-05-25 06:40

Godmorgon 25/5

Godmorgon!

Usch vilket tråkigt, grått väder det är idag. 

Jag ska strax göra mig klar för att gå till bussen. Näst sista veckan på högskolan nu, men hjärnan har tagit lov sen länge 😃

Hoppas ni får en bra start på veckan!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
Cristine
2015-05-25 06:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!  Nu hann vi skriva i samma minut .

Bara 1 vecka kvar utav våren..nu får man hoppas på värmen, jag är less på att behöva pälsa på mej när jag ska ut. Det har väl mest varit vinden som gjort att det varit så kallt. Kanske vi får en tropisk sommar istället.

Bild från Majueloparken i Almuñecar där jag bodde:

Ha det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
2015-05-25 08:03
#2

Morgon!

Löning och CSN idag = lär vara mycket folk i affärerna ikväll 😛 Brukar det vara, vi som skulle veckohandla haha. Tänkt inte alls på det aja hoppas att det inte blir allt för många 😉
Sällan jag kommer ihåg drömmar men kom ihåg nattens: Drömde att Måns Zelmerlöv uppträdde på naturbruksgymnasiet jag gick på och att ag fick träffa honom efteråt, fick autograf och så. Haha ja ibland undrar man haha. Undra vad drömmen betyder? 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
2015-05-25 08:18
#3

Godmorgon!

Här är det regn och dags för jobb.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa2]
2015-05-25 10:29
#4

God morgon !

Vackra bilder !     🙂

Fortfarande grått ute. Jag ska torka fönster idag, kanske är det dom som är grå !!! Gör Du det..torkar fönster innan sommaren ?

Vad Du än gör,  Ha en bra dag !        🌺

Toyan
2015-05-25 10:55
#5

God förmiddag! Här är det mulet och 12 grader, ser ut att bli regn. Putsa fönster brukar jag göra, dom blir ju rätt dammiga och smutsiga under vintern. Ha det gott 🌺

Afturelding
2015-05-25 12:54
#6

Men oj, så hade jag glömt att det var 25e maj idag. Jag gick ut utan handduk. Attans, jag har inte varit ett dugg säker i rymden 😃

(Idag är det Towel Day, en dag då fans till Douglas Adams som bl.a skrev Liftarens Guide till Galaxen bär med sig handdukar)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
stina63
2015-05-25 16:34
#7

God eftermiddag

Ny vecka igen… Går fort nu märker jag .Maj är snart slut än har vi inte haft vår värme. Hoppas värmen kommer i juni
Ja klart värmen solen kommer nästa vecka

Ha en skön måndag

Upp till toppen
Annons: