Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 584 ggr
Cristine
2015-05-07 07:31

God morgon 7 maj

Härlig visit hoppas han stannar länge..solen, och om det inte blåser blir det en perfekt dag .  Vill jag ut så får jag tränaa gå med kryckorna för dottern satte in rullstolen i garaget. Den nya permobilen vet jag  inte om jag ska tycka om, efter att ha laddat den i flera timmar rörde den sig ej.

Ha en härliig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[Lillmatten]
2015-05-07 07:36
#1

godmorgon!

sovmorgon idag! börjar skolan 10.50 👍 Men efter det blir det en hektisk dag.. först skola till 16.30 sedan tåg hem 17.00, hemma 17.30 agility 18.00 ;)

Cristine
2015-05-07 07:40
#2

Ja då vet du vad du ska göra iaf.🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2015-05-07 07:46
#3

Oj nu serjagatt Agge också lagt in.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
2015-05-07 09:13
#4

God morgon. Undrar vart solen tar vägen. Behöver klippa gräset. Regnat varje dag. Fick jobba kväll i dag. Sjuka på jobb. Fick inte in någon på kvällen. Ha en skön torsdag

[peter54]
2015-05-07 09:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon här också 🙂

Jag ska försöka få lite stil på ytan idag, där vi ska bygga redskapsbod. I helgen ska jag skaffa grejer, kokosmatta, plintar, jordspik, stolpar och reglar. Måste köpa grus också, men det blir en särskild dag eftersom jag måste ta hem det på min egen lilla släpkärra i omgångar så att jag kan koppla över den på fyrhjulingen. Inget annat fordon tar sig fram dit där boden ska stå.

Vi har några pingstliljor bakom syrénbersån, de såg lite ledsna ut i tisdags när det var blött och kallt. Funderar på att gräva upp lökarna när de blommat över, för att placera dem lite mer synligt.

Toyan
2015-05-07 11:13
#6

God förmiddag! Här blåser det och regnet hänger i luften, promenad får det bli ändå. Ha en skön dag allihopa🌹

Annons:
fotokrafs
2015-05-07 11:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God middag! Hoppas att alla har och fortsatt får en bra dag :) Igår tog vi en kvällspromenad här hemma. Lummigt och fortfarande en del vitsippor på backen. Försökte ta panoramabilder med mobilen, men de blev rätt suddiga dels på grund av att jag rörde mig så snabbt då jag ville hinna få med så mycket som möjligt av skogsdungen. Borde använt makens mobil som har en roligare kamerafunktion för panorama.

[Sisa2]
2015-05-07 17:10
#8

Hej Svejs,

idag har i alla fall jag sett solen, genom fönstret på jobbet !  Då jag åkte hem stod regnet som spön i backen !!!

En kväll i TV-soffan väntar…det är ju hockey.

Hoppas Ni får en fin afton !

Cristine..hoppas Du får fart på permobilen, så Du kan ut och åka !    😎

[peter54]
2015-05-07 17:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jädrar i gatan vilket åskväder det kom här vid 14-tiden, det brakade på rejält i en hel timme och regnet bara vräkte ner, jag såg inte ens skogen bakom regnridån. Vid 16.00 var det soligt och fint igen  🙂

Cristine
2015-05-07 18:19
#10

#8 Solen fösvann Sisa, det började blåsa, regna och blev kyligt, så det blev iingen tur.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa2]
2015-05-08 12:04
#11

# 10

Bättre tur för en tur idag kanske ?     😉

Upp till toppen
Annons: