Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 612 ggr
Cristine
4/26/15, 3:38 AM

God morgon vilodagen den 26/4

För det gör ni väl…vilar allså!

Ha en givande dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
aggeelin
4/26/15, 8:00 AM
#1

Godmorgon! Vilken solig söndag! Tror jag :) det ser ut så från min säng!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
4/26/15, 9:26 AM
#2

God morgon! Hos mej ser det ut så här trist.

Önskar er alla en ljusare dag än denna!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

citytjejen
4/26/15, 10:16 AM
#3

God morgon!

Vilodag var rätt ord idag då det åts god mat igår och det snålades inte med vinet😛
Ätit frukost nu och sitter uppkrupen i kökssoffan och lyssnar på musik och surfar. Maken är iväg och hoppar lite fallskärm, jag samlar kraft för en promenad senare. 

Önskar er alla en bra dag!

/Christina

Maria
4/26/15, 10:20 AM
#4

Här ser ut att bli en fin dag.

Kanske jag ska ta tag i rabatterna på utsidan huset. Det finns jättemycket planterat men mina vresrosor börjar ta överhanden och jag funderar på om jag ska låta dem ta över helt.

Vresrosor är så vackra och doftar så gott och på hösten kommer fina stora röda nypon.

Jag har den vanliga sorten, en vit och så en med dubbla blommor.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
4/26/15, 10:44 AM
#5

Här blir ingen vila idag! Jobb ikväll. Kan bli en tuff kväll. Jag får ta min vilodag imorgon istället. :)

Härligt med lite sol och fint här iaf! Ska se om jag inte lyckas få lite plats för lite frön till i fönstrena.. Ganska ont om plats nu innan allt som ska ut på balkongen kan sättas ut där. 😮

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[peter54]
4/26/15, 11:00 AM
#6

God förmiddag 🙂

Här är blåsigt som tusan, 11 grader och delvis soligt, delvis mulet, det skiftar "by the minute". Jag sov till 9 idag, så visst har jag vilat ordentligt.

Annons:
[::Vera::]
4/26/15, 3:30 PM
#7

Hej! 🙂Skiftande väder här med. Igår städade jag på gården och undersökte vad för växter och blommor som finns här på tomten. Drömde om mitt grönsaksland på en stol mot soliga väggen. Funderar just nu på vad mer jag verkligen älskar att göra,  o vem jag vill vara 🙂.

Skön helg! Men denna behövde jag idag: Matt Bianco, Get out of your lazy bed! https://open.spotify.com/track/4LnA9v65M2G9vF3dFoEzdk

[Sisa2]
4/26/15, 4:32 PM
#8

Hej sent på dagen !

Klart vi vilar idag..det är ju söndag !    👍     Hunnit njuta av solen och det vackra vädret har jag oxå !

# 4

Vresrosor har jag med..som häck !  Vackert, men hela gräsmattan blir full av nya skott..och man kan ju inte ha gräsmattan full av vresrosor, eller ?  🙂

[peter54]
4/26/15, 4:38 PM
#9

Det blev ganska fint ändå trots blåsten. Jag har jobbat i t-shirt hela dagen, bygger ett nytt fågelbord, det gamla gav upp efter 18 år.

Cristine
4/26/15, 5:01 PM
#10

Här är det från och till med solen, varje gång jag vänder på stolen redo att ta mej ut så försvinner den och då blåser det upp.

När solen gömmer sig går temperaturen ner från 17 till 11.😕

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
4/26/15, 5:02 PM
#11

Vi har haft en fin dag.

Vi kunde t.om fika ute när min bror och svägerska kom på besök.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

fotokrafs
4/26/15, 5:48 PM
#12

God eftermiddag! Träffat svärmor en kortis och sen har jag varit på en liten födelsedagsfika. Lekt med busungar och hoppat på studsmatta. Nu blir det skön slapparkväll.

Upp till toppen
Annons: