Annons:
Läst 501 ggr
Maria
4/19/15, 11:24 AM

Stackars lille Lakritz

Igår så var det dags för den stora stygga dammsugaren så Lakritz for ut och la sig under sin favoritbuske.

Tyvärr så kom den stora bilen som sopade upp allt grus från i vintras alldeles utanför staketet så han blev attackerad från två håll😉

Han hamnade slutligen under sängen i gästrummet där han tillbringade sin första vecka hos oss.

Inte förrän i natt när jag var uppe på toaletten så kom han fram.

Tänk att han fortfarande är så rädd för mycket.

Det ringde på dörren nyss och en liten pojke sålde majblommor och Lakritz fick kortare ben än en tax och blev helst plötsligt alldeles osynlig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
stina63
4/19/15, 5:26 PM
#1

Jösses stackars Lakritz. Inte lätt när de kommer en stor otäck snabelmonster jagar en. Sen en annan otäck hemsk sak på hjul.

flisan708
4/19/15, 6:31 PM
#2

Stackars liten! Hoppas att det blir bättre i framtiden. Du får testa dammsugs terapi med han, visa att den egentligen är snäll.

Maria
4/19/15, 8:05 PM
#3

Nu har han råkat ut för ännu ett farligt monster. En helikopter flög ganska lågt över trädgården. Stackarn. Vilken helg😃

#2 Vi har provat med att ha dammsugaren framme på olika ställen men han är fortfarande lika förfärad.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Pialinn
4/19/15, 10:23 PM
#4

Lider med Lakritz! Dumsugare är hemska.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Mirinda
4/20/15, 1:53 AM
#5

#4 Instämmer. Jag umgås så lite som möjligt med dammsugaren. Våra dammråttor är jättenöjda med det, för de är lika rädda som Lakritz.😉

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Cristine
4/20/15, 9:30 AM
#6

Stackars liten!

Av alla katter jag haft så var det bara Algot som var rädd, han fick panik när dammsugaren kom fram, eller sprayflaskan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: