Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1248 ggr
Afturelding
3/30/15, 6:17 AM

Godmorgon 30e mars

Godmorgon!

Länge sen jag gjorde en morgontråd nu.
Det är riktigt tjock dimma ute, och jag ligger i soffan och tittar på tecknat. Jag ska dock strax göra mig i ordning för att ta mig in till högskolan, ny kurs idag! 

Hoppas ni får en bra dag! 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
aggeelin
3/30/15, 6:56 AM
#1

Godmorgon på er !

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
3/30/15, 6:56 AM
#2

Godmorgon på er !

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
3/30/15, 6:56 AM
#3

God morgon Afturelding och alla ni andra

Efter att det snöat under natten så regnar det nu.

Ska ut i köket och fika och kanske baka kakor.

Ha det så bra!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
3/30/15, 7:46 AM
#4

#3 Baka låter roligt! Här är det någon grad plus, regnet hänger i luften. Det här är den tråkigaste tiden på året 🙂- det är bara att hoppas att det blir bättre snart.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
3/30/15, 8:09 AM
#5

God morgon!

Nu är en inne på sjätte dagen med huvudvärk, jobbat fyra av dem. Blev till att sjukanmäla sig idag och får nog till o kolla upp det där. Känns ju inte så nyttigt med huvudvärk så länge.. :/ Hoppas ni andra har det bättre!

Baka låter skojsigt! Blev lite sugen jag med! 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Toyan
3/30/15, 10:13 AM
#6

God förmiddag🙂

#5 Huvudvärk varje dag är jättejobbigt, bra om du kollar vad det kan vara carrosh.

Här är det regnigt och 4 grader, blir en del pyssel och en lite kortare promenad idag.

Ha en fin måndag allihopa🌺

Annons:
Carrosh
3/30/15, 11:17 AM
#7

#6 Ringde hela telefontiden, men det var fullt i telefonkön. Men jag fick hjälp på plats, då jag gick ner dit istället. Fått en jourtid i eftermiddag.
Min chef blev nästan lite sur på att jag ändå ville jobba (jag var lite tjurig för att jag var dålig) "du måste ta hand om dig! Du har bara ett liv!" Jag vet att jag har rätt att vara sjuk, men det känns så dumt när det är svårt att få in folk och jag vill jobba (för att jag trivs så förbaskat bra!). Men men, är man sjuk så är man. Nu får jag ju förhoppningsvis hjälp i eftermiddag! 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Intehärutandär
3/30/15, 2:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Regnar idag, samla gråa känsla jag har inombords.

Carrosh
3/30/15, 2:38 PM
#9

Nu har jag varit hos doktorn! Kan vara ett virus som gör att jag haft huvudvärk så länge! Och jag hade dessutom lågt blodtryck, så de tyckte inte alls att jag skulle gå tillbaka till jobbet imorgon, utan vila, dricka mycket, äta smärtstillande osv. osv.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
3/30/15, 4:28 PM
#10

God eftermiddag

Har en ledig dag varit iväg på stan köpt en bäddsoffa till stugan. Ska snart till tvättstugan

Ha en skön måndag

[LadyX]
3/30/15, 6:02 PM
#11

#8 Är det ditt döda barn på bilden?

Jag har läst om det sorgliga som hänt och jag förstår att du sörjer hårt.

Jag beklagar!

Jag har inget besvär av att se en död människa, men jag vet att det finns dem som tycker att det är oetiskt att lägga ut en sådan bild och att det inte är att visa vördnad för den döde.

aggeelin
3/30/15, 7:20 PM
#12

#8 Ta hand om dig så gott du kan i denna svåra tid. Kram

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[TanatosNyx]
3/30/15, 7:25 PM
#13

#11 Och vi är många som är tacksamma över att Snövit vågar ta steget och visa sin vackra dotter. Varför skulle det inte vara okej för henne att visa sitt vackra barn, precis som alla andra mammor gör? 

Menar inte att dra igång någon diskussion i ämnet, men vill ändå föra fram min åsikt. Jag tycker personligen att det är jätteviktigt nämligen.

Annons:
Tarotstollan
3/30/15, 8:03 PM
#14

#8. Så fin hon är.🌺
Jag beklagar verkligen din och din familjs förlust.😢

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Intehärutandär
3/30/15, 8:21 PM
#15

#11 Och jag som växt upp i begravningsbyrå, har fått ett barn (till) tycker alldeles annorlunda. Läser man berättelser föräldrar skrivit om sin förlust, så lyder den enhetligt att det är fruktansvärt trist att våran sorg ska tystas ned och våra barn skall inte synas. Det vill vi förändra på. Döden är lika naturlig som födsel. Jag skulle aldrig lägga ut en osmaklig bild, av något slag. Det är absolut vördnad att visa att mitt barn är verkligt. Precis som de med rosiga kinder.

Theres
3/30/15, 8:43 PM
#16

Ja, som jag sa inne på Gravid för ett tag sedan. Absolut inget konstigt att visa bilder på henne. Hon är så fin och förtjänar lika mycket uppmärksamhet som om jag skulle visa bild på mitt barn.

golf.ifokus.se

Carrosh
3/30/15, 11:33 PM
#17

#15 Åh, jag beklagar förlusten! 🌺

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: